Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 11. januar 2007 #76 Skrevet 11. januar 2007 Ja ta en test da , er så spennende dette ;O) masse lykke til
Mortil1snart2<3 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #77 Skrevet 11. januar 2007 noen andre med symptomer her da? Jeg har fortsatt "smerter" i underlivet.. som jeg regner med er ganske innbilte:) Regner egentlig med at det ikke blir noe denne måneden, ettersom jeg ikke fant EL ved hjelp av EL-slim... Neste måned blir det EL-tester!
AniBer Skrevet 11. januar 2007 #78 Skrevet 11. januar 2007 hi hi Jeg tør ikke teste enda.... skal prøve å vente til ihvertfall sønda, kanskje mandag... Skal til legen for å ta blodprøver da uansett, kanskje de kan ta en på graviditet i samme slengen... Men tar meg i å tenke at ;...hvis jeg kjøper en test på lørdag, så kan jeg ikke ta den før på søndagsmorgen. Da er det jo bare en dag før, kanskje den slår ut da?...... Rekker ikke å verken kjøpe eller ta en test i morgen pga skiflyvningen i Vikersund (har fått VIP-billetter fra arb.giver til mannen min) Dette er vanvittig spennende!!!! Krysser fingrene for alle dere andre her også, må det sitte en spire hos oss alle!!!!
Mortil1snart2<3 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #79 Skrevet 11. januar 2007 Dette er så spennende! Du får holde oss oppdatert:) Sikkert kjekt med litt skiflyvning, så man får tankene på andre ting! Kanskje jeg også skal begynne å se på sport, så tiden kan gå litt fortere!
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 11. januar 2007 #80 Skrevet 11. januar 2007 Får vel også melde meg inn her jeg da...ikm 21-22. Har ikke vært her inne på lenge føles det som. Har så utrolig mye å gjøre på jobben og så går jeg å tenker på å starte eget...men passer vel kanskje litt dårlig nå da...må nok sjekke litt rettigheter med fødselspermisjon og sånn og tror jeg. Kanskje noen av dere som vet litt om det... Uansett så har jeg ikke hatt tid til å kjenne etter symptomer, men er vel for så vidt litt tidlig og da. Greit å ha det travelt for da går tiden så mye fortere. Må bare passe på sånn at jeg ikke stresser alt for mye sånn at spiren ikke klarer å feste seg. Spennede med deg da Liover...når skal du teste igjen da? Lykke til alle sammen og kos dere med symptomjakten... hehe.
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 11. januar 2007 #81 Skrevet 11. januar 2007 Lioevr skulle det stå...går jo litt fort iblant...hehe!!
AniBer Skrevet 11. januar 2007 #82 Skrevet 11. januar 2007 Er egentlig ikke så interessert i hopprenn og sånn, men vi konene pleier å ha det riktig så koselig på sånne ting når vi kommer sammen..... Skravla sitter ganske løst, var jo ei uke i Malaga med de samme i forfjor høst... Eneste forskjellen blir jo da at jeg ikke drikker da, de kommer nok til å lure fælt, de har spøkt mye med dette etter at vi gifta oss....
Mortil1snart2<3 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #83 Skrevet 11. januar 2007 Hørtes veldig koselig ut! Sånne hopprenn kan jeg også gå på Litt vanskelig det der med alkoholen syns jeg.. Skal på julebord i helgen, aner jo ikke om jeg er gravid, men vil jo heller ikke drikke om jeg skulle være så heldig... planen er veive litt rundt med et glass, så ingen tenker over at jeg ikke drikker:) håper bare det funker!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 11. januar 2007 #84 Skrevet 11. januar 2007 årh jeg som var så pigg i dag etter treningen og nå er jeg skutt, hva skjedde liksom*mumle*jaja skal se hells kitchen så bærer det i senga=)
AniBer Skrevet 11. januar 2007 #85 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har gjespet i 1 time allerede, har ikke fått tatt meg den middagshvilen jeg har begynt å ta nå, siden jeg har skravlet med dere koselige damer i stedet Tar snart kvelden jeg altså, skal tidlig opp i morgen og vil ha GOD tid til jobben pga vei- og kjøreforhold!!
Positiva Skrevet 11. januar 2007 #86 Skrevet 11. januar 2007 Jøss, AniBer- er du så trøtt du'a?!! Erru gravid eller??? hihi=) NATTA!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 11. januar 2007 #87 Skrevet 11. januar 2007 da er jeg offisielt ikke gravid..., trodde ikm var om over en uke, men fikk mensen i dag tidlig. Nå er jeg skikkelig skuffa, tr på dag 25..., sist var syklusen 34 dager! Ikke lett å vite hvordan neste syklus er da, så vi får visst bare satse friskt resten av måneden... He,he! Før eller siden må den jo sitte, var bare på 2pp. Og to barn har jeg fra før, så vi vet jo at vi kan få barn. Bedre lykke neste gang heter det visst!
AniBer Skrevet 11. januar 2007 #88 Skrevet 11. januar 2007 Er SÅ trøtt ja!! Men det er så vanskelig å logge seg av BIM... Særlig nå som jeg er inne på chatten i tillegg....
AniBer Skrevet 11. januar 2007 #89 Skrevet 11. januar 2007 Da tar denne fruen kvelden!! Skal prøve å holde dere oppdatert altså, men får nok ikke logget meg på før til søndag altså. Har bestemt meg for å ta en test da!!! Stay tuned for more..... Ha en flott helg alle sammen!!!!!!!!!! Det skal jeg prøve på ihvertfall!!! *Førhelgsklem*
Måånestråle Skrevet 11. januar 2007 #90 Skrevet 11. januar 2007 Vi følger spent med og krysser fingrene i mellomtiden! Tvi tvi!
Måånestråle Skrevet 11. januar 2007 #91 Skrevet 11. januar 2007 Huff huff, men likevel: det er kjekkere med korte sykluser enn lange, får oftere sjansen til å treffe EL da! Bedre lykke neste gang! :)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 13. januar 2007 #92 Skrevet 13. januar 2007 heh tror el er i anmarsj nå jeg, kjennes sånn ut på hele kroppen min...så da hører jeg nok ikke til her inne lengre...dumme el som kommer nesten en uke forseint, lurer på hva jeg har gjort den*ler litt*jaja da ble min sykluss plutselig veldig lang da=( men men følger med dere jenter=)lykke til alle sammen, satser på at vi treffes på 1. tri;o)
Guttejenta Skrevet 13. januar 2007 #93 Skrevet 13. januar 2007 Hei alle sammen!! Eg har IKM et sted mellom onsdag og lørdag, og lurer derfor om eg kan ta en test nå? Stikking og fort sulten tar livet av meg nå!
melkekua™ Skrevet 13. januar 2007 #94 Skrevet 13. januar 2007 Jeg kjenner fortsatt ingenting.......æsj....og det jeg ser på charten min tyder ikke på en spire eller...tror jeg da....hehe...er veldig ny på FF så jeg skal ikke synse sånn, men som sagt jeg har en baaad feeling.
Erle85 Skrevet 13. januar 2007 #95 Skrevet 13. januar 2007 off... Nå er jeg spent, redd og nervøs! Litt usikker også... testet i kveld, tror jeg skimtet en stek... Men tør ikke håpe! Redd for at jeg ikke er det... Tør ikke håpe for mye etter jeg hadde SA sist gang.... Gratulerer til dere 3 som har testet positivt!! Håper vi er fler som kan få den ekstra streken, krysset eller ordet gravid denne uken!!
*Bea* & bitteliten Skrevet 14. januar 2007 #96 Skrevet 14. januar 2007 Pga. en altfor sen EL denne mnd (men den kom til slutt da) hører jeg nå egnetlig til uke 4 jentene, men jeg skal følge nøye med på dere i uke 3!
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #97 Skrevet 14. januar 2007 Så synd at du forlater oss for uke 4 da Bea Men det er jo så at noen må vel bli gravide den uka også Du f.eks
*Bea* & bitteliten Skrevet 14. januar 2007 #98 Skrevet 14. januar 2007 He, he... Ja, det hadde vært greit! Håper du flytter over i uke 3 og at du holder av en plass til meg - så jeg kan komme etter i uke 4
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 14. januar 2007 #100 Skrevet 14. januar 2007 da jumper jeg og inn i uke 4 jenter, nå har jeg finregnet på det og uansett hvor mye jeg regner på det så klarer jeg ikke å følge dere lengre....men kommer etter;o) blir en laaaaaaaaaaaang sykluss ja..men men... klem fra en frustrert jente=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå