Mortil1snart2<3 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Blei så veldig lang den andre, så tenkte det var greit å lage en ny:) i disse salgsdager går jeg å drømmer meg bort i alle barneklærog -utstyr-annonsene! har jo så lyst til å shoppe, men det er vel litt vel tidlig enda... noen som ikke har greid å hplde seg?
Mortil1snart2<3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2007 skulle stått ikm uke 3 der, men håper alle skjønner min lille glipp! skulle jo veldig gjerne vært i uke 3, men det vet vi vel lite om enda!
Måånestråle Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 hi hi.. kanskje vi er i uke 3 hele gjengen?!?! Det hadde vært noe det!
Mortil1snart2<3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 kanskje det var en underliggende beskjed i dette... er nok storken som snakker gjennom mine fingre! Lykke til jenter, storken har talt!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Jah *telle ned* nå er det 10 dager til ikm den 20 januar. det er leeeenge.kjenner at alle de flotte testene mine ligger å roper allerede. vet jo at det er urealistisk, men tenkte jeg skulle ta en test om en uke ca jeg da hvordan er det med dere andre? kjenner dere noen symptomer ennå? jeg har bare innbildninger... morgenkvalme i dag (skikkelig) og sure oppstøt, men tror nok kanskje jeg bare spiste noe dårlig gatekjøkken kylling i går :(krysser fingrene for at vi alle er i uke 3 jeg og la storken komme!!
Måånestråle Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 hm.. du teller fort Lioevr.. er det ikke 11 dager til den 20.? (20-9=11?) Men den som venter på noe godt er vel ganske utålmodig, så da er det lett å trekke fra litt ekstra på ventetiden! Jeg venter også.. 9 dager til ikm den 18. jan og null symptomer så langt. De forrige pp'ene har jeg hatt ømme pupper omtrent fra EL til ikm og STORE forventninger til testing dagen før ikm, men nå er det ingenting verken her eller der..! STORK, hvor er du?!?!
Puselure Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har ikm den 21 eller 22, men vil heller være her i uke 3:) Da blir tiden ikke så lang liksom hehe:D Har tatt el-tester denne pp. Fant el og har hatt endel hopping i høyet;) Så håper virkelig at noe er på gang snart...... Jeg har en liten en på snart 11 mnd så jeg er shoppegal til han jeg;) Det er kjempemye fint på salg:D Men har sett litt på småstr oxo da, 50 er liksom så lite og nett og så leeeeenge siden vi brukte her i gården. Nå er jeg virkelig klar for å bli gravid igjen altså, stork kom an da!!!!
Flippa m Frida Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Åh, det var bra at det var laga en ny tråd på Uke 3 jenter, jeg har hatt så dårlig tid til å delta på den forrige Har IKM 19, siste antatt fruktbare dag var på søndag. Har ingen forhåpninger, (selv om vi har fått pult masse!) nå er jeg stort sett opptatt av å bestille billetter til Trondheim for innsetting første helga i mars, ordner med Trygdekontor og forbereder meg mentalt til å bli sprayer og stikker og sånn! Meeeeen (og kanskje derfor), i går lå vi å lette på nettet etter barnevogna som mannen min har funnet ut at vi skal ha. ( Han er førskolelærer og jobber i barnehage, så han har prøvd en del vogner kan man si.. ) LITT tidlig å kjøpe barnevogn enda kanskje, men drømmer, det gjør vi. (Det har vi forsåvidt gjort lenge..) Så jeg skjønner godt de som ikke helt klarer å holde seg fra å begynne innkjøp... Hvis jeg hadde funnet vogna "vår" på salg, hadde jeg sterkt vurdert å slå til.. Lenge til IKM for min del, hele 10 dager. Men det skjer mye hyggelig i mellomtiden, så det går an å holde ut! Ønsker alle medsøstre lykke, lykke til.
AniBer Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Her er det 6 dager til jeg kan teste, men har en liten god følelse i magen min.... Det er noe som er helt annerledes denne gangen.... Føler meg skikkelig "tung" i magen, skikkelig vanskelig å forklare denne følelsen. Håper bare det ikke er kroppen min som nok en gang har funnet en ny måte å narre meg på..... Er også ganske oppblåst, litt treg mage og har opplevd litt kvalme.. Ikke voldsom kvalme, bare sånn "murrende" kvalme... Hørte på jobben i dag at det nå kommer noe magegreier der hvor jeg jobber(skole), så jeg krysser fingrene for at det ikke er det... Er også noe vanvittig trøtt om dagen, men det kan jo også komme av dette NITRISTE været på Østlandet... 8-9 plussgrader, regn og masse vind...... HVOR ER SNØEN???? Kanskje den har forsvunnet med noen tanter?? I ventetiden får jeg bare holde på med litt slektsgranskning, det er ganske altoppslukende og tidkrevende. (Kanskje jeg klarer å la være å tenke så mye på IKM..) Vel, krysser fingrene mine for dere alle sammen!! *Tirsdagsklem*
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Enda en som melder seg inn i "venteklubben"!.. ikm ca 20 januar, beregnet ut fra forrige syklus som var på hele 34 dager... Ellers har den vært på ca 28-30, så man vet jo aldri. Får iallefall prøve å holde meg unna testing fram til neste fredag den 19/1,... lenge nok til det egentlig! Har to gutter fra før av og de gikk det ganske greit å få til, 3-4 mnd tok det bare. Så satser på at det ikke tar for lang tid denne gangen heller..., er på 2pp nå. Ønsker lykke til for alle på BIM sidene og spesielt dere med ikm uke 3! Nå er det lov til å ta en pause fra sengekosen dere...og heller ha det litt mer spontant.
melkekua™ Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Jeg føler rett og slett ingenting...tror noen ganger jeg kjenner noe, men det vet jeg er bare innbildning....så her kommer nok tr luskende i slutten av neste uke! Æsj æsj.....men jeg har da et håp! xxxxxxx
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 Hei jenter.. Jeg har ikm den 16 januar.. Har ikke prøvd så veldig lenge ennå vi da, bare 4 mnd siden jeg kuttet ut p pillene, så vet ikke om det er urealistisk å håpe at det skjer noe alt nå.. Men, jeg håper veldig da, hadde vært så perfekt! Hehe, til å begynne med, når jeg var inne på sidene her trodde jeg ikm, altså ikke kommende mens stod for innkommende mens, tror dere jeg lo når jeg fant ut hva ikm egentlig stod for.. Jeg krysser fingre for oss alle, denne gangen må det være vår tur, lykke til jenter:-)
meg & mine små Skrevet 9. januar 2007 #14 Skrevet 9. januar 2007 Nå går alle systemer amokk. Jeg kjenner stikkinger i magen og er kvalmen. hm rødmer av meg selv når jeg skriver dette. 10 dager til ikm. Jeg tror kroppen min lurer meg trill rundt nå...
Mortil1snart2<3 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2007 Av en eller annen grunn kjennes det nå nesten ut som menssmerter.. mest på høyre side, håper ikke det er noe galt da.. Har fjerna ei stor cyste tidligere (på høyre side), og har ikke lyst til å gjøre det igjen... Eller er det EL som jeg har bomma fullstendig på? Kanskje best å hoppe til sengs:) Ellers så har jeg blitt så veldig flink til å trene nå på nyåret, men i dag fikk jeg litt angst for at jeg skulle hoppe så mye under aerobicen at egget ikke fikk til å feste seg, noen som kan fortelle meg at jeg er en smule gal? eller kan det faktisk være noe i det?
Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2007 #18 Skrevet 9. januar 2007 Jeg er oxo her. IKM torsdag eller fredag. ingen symptomer utenom at jeg er kjempe trøtt om dagen.
TriMiEx<c",) Skrevet 9. januar 2007 #19 Skrevet 9. januar 2007 IKM 19 eller 20. Har hatt litt vondt i magen om dagen, men det kan jo være mange årsaker til det. Uansett er det skikkelig kjipt og trøkkende å vente sånn på IKM... Har bestemt oss for å teste fredag 19 siden vi får besøk på lørdagkveld.Det blir sinnsykt spennende. Lykke til alle dere andre. c",)
Erle85 Skrevet 9. januar 2007 #20 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har IKM 15.... Lurer på om jeg skal teste til helgen... Har gangsperr i hele kroppen, å skjønner ikke hvorfor.. Fikk vite at en venninne av meg er blitt gravid i dag.. Hun er 6uker på vei. De prøvde ikke en gang. Hadde vært kjekt som det satt en spire nå, så kunne vi fått hele permisjonstiden sammen Lykke til jenter! Skal krysse fingrene for dere alle! )
Guttejenta Skrevet 9. januar 2007 #21 Skrevet 9. januar 2007 er også i IKM uke 3, men tror ikk det klaffet for meg. E jo bare i første pp! Også er eg spent på åssen det er med TR, om det er regelmessig eller ei...
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 10. januar 2007 #22 Skrevet 10. januar 2007 blæh hadde masse el slim i går,fatter rett og slett ikke noe..el testene er neg, langt i fra sånn dem pleier å være..så jah jeg hører nok ikke til i uke 3 lengre=( trivdes jo så godt her*snufse*kanskje jeg bare skal bli hengende sammen med dere inntil jeg vet noe mer=) har litt mensmurring men det er det hele, opprinnelig 11 dager til ikm, da jeg har 21...sist ut og..hehe men må nok vente eeeeeeenda lengre, så denne syklussen blir ufattelig lang gitt=( bare sutring på meg for tiden, kanskje kroppen sliter med å slippe egget?men av en eller annen merkelig grunn så tror jeg el har vært tidligere og at jeg er nærmere ikm enn jeg tror, bare en følelse jeg har.... noen som har peil på om el slim kan komme etter el og?eller er det bare før...dvs om det var el slim jeg hadde da*gruble*æææææsj noen som kan gi meg en brukermanual på kroppen min???*oppgitt* uansett masse lykke til jenter=)
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 #23 Skrevet 10. januar 2007 Først: det er lov å sutre... sykluser kan drive den mest sindige til å bli helt "koko"! Og for det andre er du helt sikker på at det er el-slim? Og det er lov å "henge" her med oss.. bare koselig det!! Ønsker dere lykke til!! Kanskje det er en spire der.. at det er derfor du ikke helt skjønner kroppen din? Klemklem! ha en finfin onsdag!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 10. januar 2007 #24 Skrevet 10. januar 2007 det som kom i går av slim er jeg jammen ikke sikker på nei, men det jeg hadde for inntil en uke siden det var jeg sikker på var el slim, derfor jeg er litt oppgitt...hehe ja I wish at det er det som gjør det, men må nok sulle inn i min 9.pp ja..eller først må det motsatte bevises*knis* tihi men da henger jeg her da inntil jeg vet noe mer;o) ha en fine onsdag du og=)klem=)
*Bea* & bitteliten Skrevet 10. januar 2007 #25 Skrevet 10. januar 2007 Ikke gi opp håpet Hos meg dukket det plutselig opp en positiv EL test i går - på dag 21 Dessverre betyr dette at jeg nå tilhører uke 4, men jeg begynner sikkert å teste for å se om noe spirer og gror inni meg allerede i slutten av uke 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå