Gå til innhold

Nå har jeg tipset NAV om svindelen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sint over svindlere som ødelegger for oss ærlige mennesker at slike ting tar jeg umiddelbart fatt i.

Jeg har rapportert snyltere med godt resultat før.

Har sendt NAV en lite epikrise samt kopi av denne "debatten" på siden.

For dette finner jeg meg ikke i.

Landet vårt skal ikke lønne latskap og fanteri!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke svindel, din hsisipropp?

Skrevet

Det var ikke småtteri, mye sinne den mamman.......

Skrevet

Jeg vil at NAV skal stille seg mer kritiske til de som sykemelder seg når de er gravide og er hjemme med barna sine, er de så syke klarer de ikke ta seg av barn heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Disse kvinnene vil helst drive dank hjemme og både motta sykepenger samt kontantstøtte.

Dette har nå NAV fått beskjed om, dette gjelder selvsagt ikke alle kvinner, det er noen få usle som ønsker å svindle!!!!!!!!!!

Skrevet

Tipset NAV om svindelen som den ANONYME brukeren her spurte om...bra gjort spør du meg.. :)

Skrevet

Litt for mye hormoner som er ute på feilspor kanskje???

Skrevet

Hehe godt gjort...Men ...hvordan skal de finne ut hvem den anonyme er da?

Skrevet

Jeg tror NAV blir mer kritiske og undersøker/følger opp hver enkelt sak nærmere når de ser hva slags planer en del mennesker bærer på.

Skrevet

Har du linken til dette temaet?

Skrevet

Nå får du sikkert en kjempefin premie. :)

Skrevet

De er ikke for at de skal finne ut hvilket brødhode som ønsket svindelen denne gang er, men for at alle landets trygdekontor skal ta fatt!!!

Skrevet

Du kan ikke tipse en svindel som ikke er gjort en gang.

Skrevet

SELVSAGT! da blir NAV obs på hva som planlegges og utføres og gjør sine forhåndsregler.

Skrevet

Til HI!

Håper jeg ikke står ved siden av deg neste gang jeg slipper en fis i heisen!!!

Sladrehank skal selv ha bank, var det noe som het da jeg var liten...

Skrevet

He he...nav sine detektiver er nok satt på saken!

Skrevet

Du er jo bare PSYCHO !!! Jeeez.. La nå ho gjøre som ho vil. Vi har vel absolutt ikke noe med hva dem har tenkt å gjøre. Dere blir nok heller ikke tatt. Stå på ! ;) hihi..

Skrevet

Forstår at du blir sint, men NAV er nok fullstending klar over at dette skjer:o) trygdesvindel foregår nok dessverre. Vanskelig å påvise dette da, er legen som må ta straffen ikke den gravide.

Synes det er verre med de som sier de er alenemødre så er de faktisk samboer med barnefaren...men de NAV har jobbet mye med dette de siste årene.

Lenge leve ærligheten.

Du skal være mot andre som du vil andre skal være mot deg.

Skrevet

Da kan jeg fortelle deg at jeg hadde blitt sjelende glad om noen sa ifra til meg hvis jeg var på vei til svindelens vei.

Det er slettes ingen svindel som er værre enn en annen, svindel er svindel og betales av min lomme også.

Dette skal det bli en rungende slutt på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og jeg skal bidra i dette arbeidet mot svikerne i samfunnet.

Og til dere som er så elskverdige å kaller meg "sladrehank", jada, sikkert det, men enda godt noen tar ANSVAR.

Er det sladder som skal til så skal jeg sladre meg BLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Godt å høre at noen tar ansvar

Skrevet

synes nesten det virker som om den anonym som postet det originale innlegget om svindel er den samme som postet dette hissige innlegget pluss alle de sinna svarene på det andre....

Skrevet

Skal du ikke se bort i fra nei....

Skrevet

Det sier vel en hel del om hvordan du pleier og drive på det da "dama"?

Jeg er enig med HI jeg, liker ikke de som lurer til seg.

Synd for alle de som er ærlige!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...