Mamma katt Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Har arvet en sånn pose som de kan sove med, begynte å bruke den i går fordi hun hele tiden sparker av seg dynen. Det er ikke en sånn som man binder fast. Men jeg synes ikke den så så veldig varm ut, så la dynen over . Når jeg skulle amme i natt var hun helt svett på ryggen... Hva gjør dere som bruker baby- safe? Dyne eller ikke?
Prinsemammaen Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Er den fóret? Vi har en som IKKE er fóret, og vi bruker dyne. Har også en som er fóret som vi ikke bruker, men den kunne vi nok IKKE brukt dyne til...
Mamma katt Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Tror den er foret, men er mye tynnere enn en dyne..
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jeg bruker en som er foret og vi pleier ikke å bruke dyne da.. Men er det veldig huskaldt så legger jeg dyna såvidt over beina...
Gjest_1001 Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Vi har både tykk og tynn, til den tynne bruker jeg dyne over og til den tykke har jeg helsetepper oppå, så mange/få som trengs - mellom 1-3. Da er han helt fin i temp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå