Gå til innhold

Nokon frå Kvinnherad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Flott at da e fleire frå Rosendal her! Merkeleg nok litt tid på kvelden til å kikka innom bim, har ikkje oppdaga denne sida før (tid og sånt, ikkje sant?) Termin i slutten av juli, men reknar med å gå over ja...

Kanskje nokon som veit statistikk om sånt? Går ein over tida med nr 1, er det mogleg å føda tidlegare med nr 2, 3 etc?

• 2 uker senere...

Arti at det er fleire i Rosendal som skal ha!! Trudde me var åleien om det eg. Rekne med at eg går litt over tida sidan det er 1. mann. Det er bare sånn ein høyre, at ein går over tida med 1. mann. Veit ikkje om det finnes noko statestikk på det... og om ein føder før termin med 2. mann...? hmm..det er jo mange som går inn for det. Ved bruk av akupunktur og div. aktivitetar når det begynne å nærme seg termin. Du får ta deg ein tur på Skålafjell el.l., så skjer det sikkert ein modningsprosess :) Skal du føde på Stord el Odda, baronessen? Eg har valgt Stord...

Eg kan ikkje hugsa sist eg var på Skålafjell - men likar godt å gå rundt fossen og til baroniet.

Veit forresten om fleire her inne som ventar baby, men som ikkje er inne på bim. Det var nokon som sa at dei håpa vi venta tvillingar, slik at klassen vart større... Må jo passa på folketalet i bygdo! ;-)

Pr no så er det "å så liten du e!" Jaja, glad for det eigentleg, så slepp eg å ta av så mykje etterpå.

Når har du termin Pitteliten? Eg har valgt å føda på Stord. Kvir meg litt for båtturen, men men. Godt vi har flinke jordmødre som følge med oss på turen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...