Knoll og Tott Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er kronisk sulten, synes jeg spiser hele tiden. Er det flere som har det på samme måte, hva gjør dere for å ikke spise hele tiden??
Divinity Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 jeg er også konstant sulten, skikkelig matvrak... Lurer på hvordan dette skal ende om et par mnd kommer eg meg sikkert ikke inn døra engang. Prøver å spise masse frukt, grønt, yoghurt osv når eg kjedespiser, men er det søtsaker, kake, chips etc i nærheten er det vanskelig å styre seg..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Det er jo vanskelig å la være å spise når man er så sulten hele tiden, men jeg anbefaler deg å ha masse frukt og grønt i kjøleskapet til engver tid og heller spise litt av det når du føler det er et mellommåltid. I tillegg må du passe på å drikke masse vann. JM sier MINIMUM 1 liter vann om dagen i tillegg til all saft, kaffe, te, melk, juice som man også drikker i løpet av en dag. Hvis du er flink å drikke, får du til å døyve sulten littegranne i alle fall Men husk; du skal ikke slanke deg nå! - det er lov å være litt ekstra sulten nå. Men det kan jo være greit å spise sunt i alle fall. Så det er helt normalt og være litt mer sulten enn ellers, men vi trenger jo ikke å dytte i oss alt vi kommer over heller. Tror det er ca 1 måltid ekstra pr dag som er behovet når man er gravid. Og det måltidet er f.eks en skive brød, 1 glass melk og et eple.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå