Hufsetutta Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Er i uke 37, og holder på å bli sprø av halsbrann. Får det av clementiner, epler, pærer og banener, sjokolade, brød, saft, syltetøy....altså en haug av ting. Er egentlig ganske sulten hele tiden, men er lei av å tylle i meg gaviscon. Noen som har noen tips til hva jeg kan spise/snacke på uten at det ir så voldsomt halsbrann? (ikke ute etter middagstips, for det går stort sett greit)
Yummy*Mummy* Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Du er ikke alene! Jeg er snart i uke 38 og det brenner konstant i halsen. Har hørt at gulerøtter er ganske greit, spiste det til middag istad (råe) og har ikke noe problemer nå ellers så har jeg funnet ut at grove knekkebrød med gulost ikke er så dumt....
Elias og Kristians mamma Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 mandler hjelper faktisk for meg.
MammaAskepott Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Heia Foruten de vanlige tingene som mjølk, mandler, love hearts, etc, så fant eg ved ein tilfeldighet ut at cura med råmelk er et vidundermiddel!!! Har ein pakke cura med, sitronsmak, liggende i nattbordskuff og i veske. Ein slik hjelper i fleire timer. Men, er kanskje individuelt. Prøv, det skader jo ikkje!?!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg får bare halsbrann om kvelden, mn jeg prøver å ikke spise så mye etter kl 19. Jeg har god erfaring med solo, goldfish og sjokomelk. Drikker ett glass eller to før jeg pusser tenner om kvelden. Det demper halsbrannen slik at jeg får sove
Camz Fødeklar Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Har hørt at man bør unngå sitrusfrukter, sjokolade iallefall, jeg får også halsbrann av saft så her går det i brus og vann. Loveharts fungerer veldig greit her i gården, har alltid noen liggende i skapet=)
miniinme Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Igår natt endte jeg opp med å varme meg melk m sjokoladepulver....og dte hjalp meg!! Har lest her inne at man ikke skal drikke kaldt, og at melk m sukker var bra (takk for tipset forresten Doffine;-)) ,så da kombinerte jeg to tips, og varmet melk og puttet sjokolade pulver istedet for sukker:-) Ellers er jeg for det med at man skal prøve å ikke spise så sent, har muligens litt betydning det også..tror jeg...:-/ Klem
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Hvorfro går dere ikke på apoteket?? Jeg bruker noe som mange gravide bruker, AFLURAX. De skal ta's etter måltid og etter behov. Og unngå feit mat....DET er det verste, iallefal for MIN del.... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå