Gå til innhold

har dåke bag eller koffert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dåke skal på føden?

eg har berre trillekoffert, føle da ser litt dumt ut å komme med koffert på sjukehuset da,..

elle????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg har nå tenkt å ha med en slik liten trillekoffert. Egentlig er det jenta mi på 5 år sin trillekoffert..

Hvorfor ikke bruke koffert, liksom.. Det er vel like greit som en bag..

Skrevet

Jeg har startet med en stor Friis-bag, men det spørs om den er stor nok etterhvert som jeg kommer på "are en ting til"...

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Har vært og kjøpt en stor veske (så du kan jo kalle det bag), med første mann hadde e en stor bag, tok med me alt for mye.. prøver å begrense meg denne gangen;)

Skrevet

men med litt klær til meg, litt til mannen min, toalettsakene våre, kamera med tilbehør, skrivesaker og hentesett, så blir det jo fort en bag da..

Skrevet

Har pakket bag så langt (mest fordi det var det jeg fant da jeg plutselig begynte å samle sammen ting...) men trillekoffert er jo mye mer praktisk - etter fødsel har du ikke mye lyst til å slepe på en tung bag, og tenk gjerne på at hvis du blir liggende på barsel litt får du gjerne presanger av alle besøkende osv. Noe kan du kanskje sende hjem med familie osv, men litt ekstra plass kan være greit:)

Skrevet

oh, det tenkte jeg ikke på en gang :-)

kanskje ønske oss en ny koffert i barselsgave ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...