Gå til innhold

Om hodet fester seg tidlig, uke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det større sjanse for å føde før termin da? :)

Lov å håpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen er kanskje større, det vet jeg ikke, men man kan gå med hodet festet temmelig lenge. Hos meg festet hodet seg i uke 34, men jeg gikk likevel en uke over termin. Så tror nesten det er bedre å ikke håpe for mye, jeg håpte jo også at jeg skulle føde litt før termin siden hodet var festet, så de to siste ukene var laaaaaange...

Skrevet

Med førstemann festet hodet seg i uke 31-32 og jeg gikk to uker over, så hadde ikke regnet med det :-) Lov å håpe er det jo :-)

Skrevet

sant:) der forsvann den håpet, men men. Hehe. viktigeste er jo at babyen kommer når den er klar!

Sist festet babyen seg ikke i det hele tatt. Vet ikke om den er festet nå heller egentlig men har det bare på følelsen. Skal til kontroll på fredag og gleder meg

Skrevet

I mitt første svangerskap festet hodet seg i uke 30 og jeg gikk en dag over termin. Denne gang festet det seg i uke 32 og jeg er nå 19 dager unna termin,alt ser rolig ut enda,så jeg tror ikke det har så veldig mye å si dessverre. Jeg er veeeldig fødeklar nå!!!

Skrevet

Tror ikke det har så mye å si desverre..... Hodet festet seg i uke 32/33 hos meg, var førstegangsfødende. Jeg fødte tre dager over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...