6Ymamma Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Hvor mange...... - Bodyer - Strømpebukser - Sokker - sparkebukser - andre klær.......osv pakker dere?
mayaya Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Godt spørsmål, skal noen ha med mer enn hentesettet?
vimsa 79 Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 kommer bare til å pakke en boddy, en strømpebukse, en innedress, lue og kjøredress
Elias og Kristians mamma Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 hei. forrige gang hadde jeg ikke med noe til babyen annet enn hentedress + body og strømpebukse til. brukte bare de knytetrøyene og tepper som var på sykehuset. tror ikke jeg tar med noe særlig denne gangen heller, litt kjedelig å ha med seg møkkete klær hjem fra sykehuset. men tar sikkert med et skift til å kle på når babyen skal taes bilde av.
Fjerdemann på vei Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg kommer nok bare til å pakke et hentesett og varmt tøy til bilturen hjem. Ellers kommer jeg nok til å bruke sykehusets klær. Men kommer til å ta med egne luer, for de luene de har på sykehuset er så urstygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå