Gå til innhold

UKE 2


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det tomt, gitt!

 

Har bare gått de daglige trilleturene mine denne uka, vært litt travelt ellers. På mandag sovnet snuppa for første gang på lenge i senga si uten skriking! Men det har nå ikke gjentatt seg...

 

Vil for øvrig si at jeg får trent armene godt for tida. Vet ikke om det er begynnende separasjonsangst eller tennene som allerede stikker litt opp av gommen, men snuppa er litt ekstra grinete for tida. Så det blir mye bæring(hun blir redd i bæreselen, har prøvd utallige ganger), hopping på fanget og "flying i lufta" for å sikre husfreden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) da er jeg tilbake, har jammen vært aktiv men ikke på dataen:< Går nå tur med vogn mand-fred på formiddag i 40min, på mrl man,tirsd og torsd kveld og spinning om onsdagene.. Nå er jeg på vei ut på tur,så kom jeg plutselig på at det var på tide og komme seg inn her og gi en lyd fra seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg det ikke! Her sitter jeg og glaner i skjermen, mens du spretter omkring!

 

Du må føre opp treningsdagbok for hele uka inne på "hovedsiden"! Håper vi kan komme skikkelig i gang og kommentere hverandres trening etter hvert. :-)

 

Kan du beskrive det mrl-opplegget ditt for meg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...