Gå til innhold

er jeg virkelig en dårlig mor ???

Anbefalte innlegg

jeg kan ikke amme dattera mi... jeg vil så gjerne men hun nekter og ta pupp og jeg har for lite melk... tidligere idag fikk jeg besøk fra noe som også hadde fått en baby for noe månader siden.. og fikk grise kjeft av henne fordi iselin får mme... ble ganske såret... Jeg har hatt det ganske vanskelig etter jeg fikk vite at jeg bare måtte gi opp med amming siden hun mistet for mye vekt... Så synes ikke at jeg fortjener å få kjeft pga det... men vi som gi barne våre mme er vi virkelig dårlige mødre... synes at det er bullshit men etter det jeg fikk høre idag har jeg begynt og tvile på meg selv :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7702294-er-jeg-virkelig-en-d%C3%A5rlig-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere er da ikke noe dårligere mødre dere vel.. huff tenk og si sånn... barnet får jo maten og næringen det trenger... ikke bry deg om det du:) jeg ammer selv, men mme er jo like bra for barnet det:) ikke tvil på deg selv...du er en kjempe god mor:)

stor klem

Selvfølgelig er du ikke en dårlig mor fordi du gir mme! Det er det dummeste jeg har hørt, og de som sier det må du faktisk bare prøve å ignorere. Skjønner godt at du blir lei deg av å få slengt sånt i trynet. Det er helt sikkert kjipt nok å ikke få til ammingen man prøver på, og så få kjeft etterpå fordi man gir ungen sin mme?? Latterlig, spør du meg.

Nei, drit i sånne som det og kos deg med Iselin, du!

Annonse

Huff, for en venninne ja :-/ selvfølhgelig er du en like god mor :-) det aller viktigste er at babyen er mett og fornøy, om deet er med mme eller mm......... jeg gir selv mme i tillegg, og skjønner litt følelsen din- liker ikke at noen kommenterer det egentlig jeg .......men det viktigste er jo som sagt at babyene er mette, friske og fornøyde!!

prøv å drit i ho venninna di ;)

stor klem

DU ER IKKE EN DÅRLIG MOR FORDI DU IKKE AMMER DITT BARN!!!!!

Det er det teiteste jeg har hørt!!

Blir så sinna når folk kan tillate seg å kjefte på grunn av det.

Hev hodet og tenk på at du gjør ditt beste for ditt barn!! :o)

Det er mulig at jeg er litt teit som sier dette men jeg skulle nesten ønske at jeg også hadde muligheten til mme istedet. Babyen min får nok mat men han bare gråter og nå har jeg kuttet ut alt mat som han kan reagere på (tror jeg). Det er litt frustrerende å ikke vite hvorfor han gråter. Men jeg kommer selvfølgelig til å fortsette å amme sålenge det er melk her.

Hilsen en som er "så heldig" å få amme sitt barn.

Tull og tøys... e vældi førr amming... men går det ikke så går det ikke... bedre førr alle at di får mme i stedn førr at ongen ska vær sultn og mora utslitt... nei du e sekkert ei super mamma...

Tenk å si sånnt da... syns d va frekt sakt...

du er absolutt ikke en dårlig mor.... jeg har oxo begynt med MME og det hadde vært værre om vi hadde fortsatt å amme og at barna ikke får i seg mat... så jeg gir mme med hevet hode... det blir folk av de som får mme oxo... er så lei av å høre at det beste er å amma osv... det er kanskje det... men ikke for en hver pris...

Uff så ufølsomme noen kan være. Akkurat som om vi ikke hadde full ammet babyene våres om vi kunne det.

Jeg har selv ikke hatt nok melk til verken nr 1 eller nå til nr 2. Må si det var veldig tøft på sykehuset da jeg måtte innse med nr 1 at jeg ikke produsert nok melk selv. For det var jo noe jeg trudde var en selvfølge før fødselen.

Jeg vil bare si at med de tilleggene vi får kjøpt i dag så er så vist ikke vi noen dårligere mor enn de som ammer.

Men alt dette hadde kanskje vært lettere å skjønne for folk om noen av de brosjyrene som jm og hs deler ut hadde skrevet noe om dette også.

DU ER IKKE EN DÅRLIG MOR!!!!! Går det virkelig ann å si noe sånt??!! For ei venninne :o(

Er enig med hva de andre her sier.. hvis du ikke hadde gitt jenta mme og hun fortsatte å gå ned i vekt hadde du vært en dårlig mor!

Syntes du gjør en fantastisk jobb jeg!

Jeg gir også mme pga lite melk (hatt en brystreduksjon som gjør at det er litt lite melk) Skammer meg ikke over det! Ungen må ha mat! Syntes det er flott å gi flaske så kan pappa også være med på matingen :o)

Klem

Annonse

ærlig talt... hadde jeg fått kjeft pga det så hadde jeg virkelig bedt dem om å gå tror jeg.... skulle jenta di fortsatt med å gått ned i vekt da eller....

det er bedre med mme enn en sliten mor!

og har man ikke nok mm så har man ikke nok mm, jeg tror jeg begynner å miste litt...

jeg fikk ikke til amminga på forrige gang, så han fikk mme.

denne gangen får jeg til amminga, men føler ikke noe forskjell på det..

gir du ungen din mme, er edt en grunn til det som regel!! ikke bry deg om hva andre sier!!

du er nok en god mor!! kjenner deg ikke, men en mor som lurer på om hu er bra nok, er nok en god mor!!

klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...