Gjest Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Mannen min jobber hele tiden. I løpet av januar skal han en uke til hellas og så noen andre destinasjoner også. Inntekten er bra, men det hjelper ikke meg for jeg får ikke brukt noe siden jeg er utslitt av gutta hjemme. Vurderer sterkt flermanneri, og foreslo dette for mannen min i går. Jeg sa at det ville jo hjelpe han også, flere til å bære kofferter, flere til å gjøre manneærender osv. Hva synes dere er det en god ide? Mannen min var veldig skeptisk.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Leste denne for mannen min.... Svaret hans var at da er det jo samtidig flere menn som vil ha sex, da! ;o) Hodepine hver kveld blir jo slitsomt... :oD
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Høres ut som en super ide. :-) Jeg på min side vurderer å foreslå flerkoneri. Kunne tenke meg litt avlastning.
Lumsk Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Høres ut som en glitrende idé. Flere til å drepe edderkopper i badekaret, flere til å måke snø og klippe gress, flere til å bære ut søpla. Mulighetene er endeløse... Nevn det for mannen du Fertila. Det blir selvfølgelig ikke akuelt for min del siden jeg har verdens beste mann og alle andre menn bare er æsjne i sammenlikning:)
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Eller kanskje det bare blir flere menn å irritere seg over Den ene er ofte ikke bedre enn den andre, tihi!!!
Lumsk Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Godt poeng... Om man ikke passer godt på så kan man jo bare få to stykker som ligger på sofaen, drikker øl og ser på fotball mens de krever at huset er holdt i prikkfri stand...
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Tenk så sinnssykt mye hår det ville blitt i badekaret!
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Fantastisk ide. Kan ikke skjønne at han var skeptisk..Har du forklart det skikkelig..? ;P
lilja70 Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Menn skal jo behandles som dyr, de: en hingst i senga, en mink rundt halsen, en jaguar i garasjen, og en sau til å betale.-)
lilja70 Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Flermanneri heter ellers polyandri. -Og jeg personlig har mer en nok med han ene. Selv om han stort sett gjør nytte for seg:-)
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Driver å styrer for å tromme sammen et vår bryllup her..Dette er så slitsomt at jeg nå vet hvorfor flermanneri er litt ulovlig: Da ville damene dødd av utmattelse...*uff*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå