Gå til innhold

*Silje87* vil ha spire*10pp og Loppa84 sin skravle tråd*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe!! Det skjønner jeg da=P

VI har jo 2 vennepar som fikk unge i 06, og 3 som får nå i 07.. Må jammen si jeg blir skikkelig baby sjuk å=P Hehe!!

Og sååååååååååå sjukt sjalu man blir! Hehe!!

Her tusler og går det=)) Prøver å få tak i jobb og leilighet oppover da=))) Er sååå lei av å bo her nede nå!!

ja er sykt mange som skal ha... hehe..

jeg tenker mye på om det er noe galt med oss siden det ikke går hehe... blir så lei meg..

sjalu ja.. det kan en trykt si at en blir hehe... men er jo litt domt det oxo.. hehe... funnet ut hvor dere vil flytte nå da???

Annonse

Vi var å så på en leilighet i Ulefoss i helga, men det var rom, rom, rom og atter rom! Pluss at det var MUUUUUUUUUUUUS der=S Så da sier jeg nei takk altså!!

Hjeeeeeelp=P hehe!!

Så får se hvordan det ender!! Må skrive en søknad til sosialen om de kan dekke husleie for meg til jeg får jobb ihvertfall! Hvis vi flytter oppover=)

Skal ikke flytte nedover snart da???

sånn... hehe... flytte nedover ja hehe,,, tror ikke det blir noe gitt... jarle har ikke så veldig lyst til det... men jeg prøver jo å snakke om det da hehe,,, oxo vet jeg det at om jeg flytter blir jo han med... men så lenge han egentlig ikke vil kan ikke jeg være så slemm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...