Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 hvorfor gjør dere det? synes det høres så innmari slitsomt ut.....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Slitsomt JA men man kan ikke gå rundt med pupper som sprenger heller da! Mat må jo den lille ha!!! Er noen barn som ikke tar puppen vettu!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 nei, bare tenker at det må jo være slitsomt hvis man skal steder å måtte ha med pupme... hvorfor ikke trappe ned og gi erstatning isteden?
Cilla m Neo;) Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Fordi morsmelk er mye sunnere og proppfull med antistoffer som ikke erstatning har....pumper ikke selv, men hadde ungen ikke tatt puppen hadde jeg pumpet som hel..te.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har elektrisk pumpe tar den med overalt, i bilen osv! Det blir en vanesak som alt annet. Jeg holder på så lenge jeg har melk det er jo det beste for barnet!
Mamma mia! Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Det har jeg også spurt meg selv om mange ganger... Men som nevnt vil du gjerne gi barnet ditt det beste- morsmelk! Og når amminga ikke fungerer og brystene er fulle av melk må man ta et valg. Er ikke så slitsomt når en har vennet seg til det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå