Gå til innhold

Til alle med sommertermin 2007 som bor i Kongsberg, Hokksund, Drammen og/omegn.

Anbefalte innlegg

Før jul var vi noen som "snakket" om å prøve å få til et treff for oss som venter baby til sommeren. Selv bor jeg midt i mellom Drammen og Kongsberg og vet liksom ikke helt hvor jeg hører hjemme ift. treff.

Skal vi prøve å få til noe sammen en dag? Jeg jobber dagtid, så treffet må være etter kl. 16.00.

Er evnt. dere fra Kongsberg villige til å kjøre til Drammen? Eller er dere fra Drammen villige til å kjøre til Kongsberg? Hokksund ligger jo midt i mellom dere, men vi har vel egentlig bare Sanden Hotel, men det er jo passe koselig der. Eller har dere meninger om at Drammensfolket skal ha sitt eget treff, og Kongsbergfolket ha sitt eget treff? Så kan jeg ha mitt eget Hokksundtreff......he he.

Hva sier dere? Forslag til sted, tid og hvem er dere?

Håper vi klarer å samle oss, det hadde vært så koselig.

Klem fra Cathrine

Fortsetter under...

Det har vært snakk her (som dere sikkert har lest) at noen av de med termin mars/april skal møtes en lørdag denne måneden (står på en av de andre trådene). Det er helt sikkert greit om andre terminer også kommer! Tror at de som fødte før jul har vært ganske aktive med treff, og som innflytter hadde det vært helt topp å bli kjent med de andre med store mager, så det er noe jeg savner. Bare sett en dato så kommer jeg! Er student så jeg er ganske fleksibel, men de fleste jobber vel, så ettermiddag/helg er kanskje best? Kongsberg blir vel sånn midt i mellom om man er fra Notodden eller Drammen?

Annonse

Jeg vil også gjerne ha treff i Drammen -- men ikke helt umulig at jeg kjører til Hokksund :0)) eller Kongsberg! Helst på ettermiddagstid for meg også! Eller hva med en Lørdag kanskje?

Har termin i juni!

Annonse

Skal på Yoga for Gravide som varer til 19:00 Men kan komme etter det!!

Kanskje man må sette det opp som BIM treff på egen tråd?!?! Vet ikke helt hvordan dette fungerer?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...