Harald Ripultfør Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg trodde man måtte/burde blande en og en flaske rett før barnet skal ha den?
Cilla m Neo;) Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 jeg lager alt klart på morningen. avkjøler den fort og rett i kjøleskapet.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 det står jo på pakken at det er best å lage for hvert måltid, men på sykehuset lager de som står i opptil ett døgn, så dette skal være trygt. produsentene må bare skrive det for å slippe evt anklager og slikt.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Det beste er å gi når den er ny, men det er ikke noe problem å lage for hele døgnet så lenge det står i kjøleskapet;)
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 På Colletts mme står det at man kan blande opp og sette i kjøleskap til senere på dagen.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg jobber på en barneavdeling på et sentral sykehus. Vi lager for et døgn av gangen, skriver dato/klokkeslett på en tapebit,som vi setter på muggen, slik at restene blir kastet, når tiden er slutt. Men det skal avkjøles hurtig. altså rett i kjøleskapet, når det er blandet. En ide kan være å koke vannet som avkjøles på benken, når det er nede i "lunken" tilstand, da kan nan pulver blandes, og rett i kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå