Gå til innhold

Noen av dere erfarne damer her inne ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merker man kynnere egentlig?? og når er det vanlig og få de??

Huff, mye dumme spørsmål fra meg for tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen blir helt hard og så er det akkurat som om det blir en kul der det sitter, jeg merker det med en gang det skjer. Har hatt det fra uke 15 ca, tror det er veldig forskjellig når man merker det første gang.

Skrevet

Jeg kjenner at det strammer seg nederst i magen. Det er veldig ubehagelig, men ikke vondt. Sist kjente jeg kynnerene bedre etterhvert som livmoren vokste. De kan også bli regelmessige uten at det betyr noe.

Skrevet

Okei ;) Da tror jeg ikke jeg har hatt noe sånt enda :D Kun om morran magen min står som en strikkball, men ikke kjent noe annet liksom ;)

Skrevet

mine kynnere kjennes ut som et sug i magen. Gjør stort sett ikke vondt, men om det e mange på en kveld blir det litt slitsomt.

i tillegg så blir magen stein hard.

hadde også hard mage om morgonen da jeg var rundt uke 16 ++--

tror det var frodi babyen la seg ut, og full blære var med på å presse livmoren og babyen utover i magen.

Skrevet

Aha.. Da har jeg definitivt ikke hatt noe kynnere.. Hehehe.. Ja, jeg regner med at det er fordi blæra blir nesten sprengt... (føles iallefall slik)

Det er ikke lett og ikke vite noe om hva ting er.. Hehehe.. Hadde jo pediatri som fag på høyskolen, men det er jo bare teori.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...