Gå til innhold

Trodde alt var over og ut i dag

MalinL *2 gullgutter*

Anbefalte innlegg

I dag tidlig begynte jeg å blø. Mitt værste mareritt! Har jo sett etter blod hver gang jeg har vært på do siden jeg ble gravid. Nå har jeg kommet så langt (13+5 idag) at jeg har begynt å slappe av.

Ringte direkte på sykehuset og fikk heldigvis UL i dag. Var forsåvidt positivt innstilt for det var ikke mye blod og jeg hadde ikke hatt vondt. Og heldigvis kunne vi puste letta ut, for begge var i full vigør :) Tror jeg ble 20 kg lettere...

Jeg skulle begynne i 50% jobb i dag. Hadde virkelig gleda meg til det, men nå er jeg blitt 100% sykemeldt igjen. Så får vel bare ta det med ro framover og håpe de kniper seg fast der inne.

Så nå har jeg erfart at blod trenger heldigvis ikke å bety at noe er galt :)

Fortsetter under...

Huffda Malin!

Akkurat det samme skjedde med meg da jeg var 11+6. SÅ nært de magiske 12, også begynte jeg å blø. Det var det værste jeg noen gang har opplevd, så jeg skjønner veldig godt hvordan du hadde det i dag tidlig.

Jeg dro til sykehuset med ambulanse, lå der stiv som en stokk hele natta. De syntes ikke jeg blødde mye, for de er jo vant til litt av hvert. Men jeg byttet bind to ganger den natta, og har jo lært at man IKKE skal blø når man er gravid, ikke sant?! Jeg gråt meg igjennom timene frem til ultralyden på morgenkvisten.

Der så vi lille knøttet lå sprell levende, å gud fader for en lettelse!!!

Så bra at alt gikk godt Malin. Lykke til videre:-))

Annonse

Takk for alle koselige tilbakemeldinger!

Jeg har ikke blødd noe mer så nå koser meg med å kjenne på liv i magen. For nå er jeg sikker på at det er småttisene jeg kjenner. Har kjent de fra midten av uke 12 (er nå 14+1) men har jo vært usikker på om det er de. Men nå er jeg sikker :) Kjenner aktivitet på 2 steder og det er på akkurat samme plassene hver gang. Og akkurat samme følelsen.

Er sikkert mange som vil protestere på at jeg kan kjenne liv så tidlig, men tror nok vi slitere kjenner kroppen vår ganske så godt etter alt vi har vært igjennom av bla hormonbehandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...