♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 ¤ mnd siden junior har blitt født ja, så moro! Håper dere koser dere masse i dag!: Gi Thor en godklem fra meg da:) Står det bra til ellers med deg?? Sjekk mailen din også.. har sendt deg en mail...
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 HEISANN =))))) takker for gratulasjoner jeg,hehe =0) vi koser oss vi ja.han er så blid og bablete at jeg blir bare sittende å bable med jeg,hehe. klem skal overbringes under grøtserveringa,som er snart. sjekka mailen.ikke kommet noe ennå.!? men den kommer nok snart. var å titta etter det bladet,du vet.det som skulle komme ut i desember.men finner det ikke....buhuu...hadde vært morro å lest det =) utrolig egentlig,hvor mnd har flydd her...
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 artig! skrev akkurat om det i mailen!! er i januarbladet... Flaut!!!!
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 hehe =0) skrev det i meilen...tankeoverføring,knegg.. er da ikke flaut.syns det var tøft gjort jeg.tror ikke jeg hadde turt nei... pingla meg vettu =) men i mårra skal jeg finne det.om jeg så skal tråle hver eneste butikk i hele trøndelag !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå