Gå til innhold

NYSER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker sjelden å nyse...Men nå nyser jeg 4 ganger om dagen..HA en sammenheng med at jeg er gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og nyser endel=)

Skrevet

Tror det ja. Mange som blir tett i nesen under graviditeten også pga slimhinnene, og noen går konstant forkjølet av samme grunn. Tror det er slimhinnene som er roten til all nysinga også:-) Prrrrrrosit!

Skrevet

Jeg nyser også betydelig mer enn vanlig, og det har jeg gjort i noen måneder nå.

Der nøs jeg igjen gitt :o)

Skrevet

Samme her! Nyser mange ganger hver dag og har gjort det i flere mnd.. Kommer sånne nyse-kuler noen ganger hvor jeg nyser 10 ganger på rad.. Har sikkert med graviditeten å gjøre vil jeg tro.. :-)

Skrevet

og så vondt det gjør nederst i magen da.. Sist var jeg kjemptett i nesa mestparten av svangerskapet og nå kjenner jeg det har begynt igjen..

au au au..

Skrevet

Jeg også nyser HELE tiden! Er vant til litt nysing, men nå er det ekstremt - minst 10 nys om dagen. Har i tillegg hatt tett nese i en ukes tid. Håper inderlig ikke det skal vare helt frem til fødsel sånn som det gjør for noen...

Skrevet

Jeg nyser også hver dag!!! Pleier normalt ikke å gjøre det, men etter jeg ble gravid har jeg gjort det.............!

Skrevet

Jeg også går å nyser hele dagen.. Trodde jeg kanskje ar begynt å bli allergisk mot noe, men da er jeg kanskje bare gravid da:) Og godt er det!!

Skrevet

Jeg nyser også masse... og det er ikke vanlige nys, det er skikkelige brøl som kan gjøre at magen knyter seg skikkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...