attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Tittet innom her og så du var her... Gidder du å ta en titt på meg igjen?? Mener eg hadde el sist uke... ser du noen spire på meg? Er fortsatt født 231174 Han 130474 På forhånd tuuusen takk!!
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2007 Hehe.. sorry at eg skrev nicket ditt feil... går litt fort av og til..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Gjør ingenting med nicket;0) Du er forresten min dårlige samvittighet...så for en stund siden du spurte etter meg, men her går det i ett... :0/ Jo, her er noe hos deg, ja! Får opp en slags sirkel rundt deg, er litt usikker, men mener det kan symbolisere at noe utvikler seg i magen;0) Klarer ikke helt å få sett babyen ennå, men mener gravdiditet står sterkt hos deg, ja!! Så om det ikke klaffer nå, så vil det nok ikke bli så lenge til, dette!! Ønsker deg masse lykke til!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 Å, kjære deg!! IKKE ha dårlig samvittighet!! Hjelpes... dere svarer jo så mange!! Er kjempeglad for det positive svaret ditt.. Sirkel?? hm.. kan det bety noe annet og eller? Satser jo selvfølgelig på at det er noe som spirer.. hehe! Har vært litt rar i magen i dag, nesten litt vondt nederst.. festesmerter?? Håper veldig.. men skal takle det hvis det ikke går denne gang! Er det ikke slik at du prøver du og? Klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå