Gå til innhold

Det der med lammeskinn...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt nytt, pga det der med krybbedød og planen er jo å ha det i senga. MEN må vi rense det før bruk når det har ligget sånn i butikken at mange hender har tatt i det? Jeg er ikke hysterisk, men alt annet skal jo liksom vaskes og renses og gudene vet hva....

Og så; er det egentlig ikke litt uhygenisk å ha det i senga? Er jo ikke bare å slenge i vaskemaskina med bæsj/tiss/oppkast osv?

Sikkert kjempe teite spørsmål, men jeg lurer veldig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde man ha nytt lammeskinn? har et etter førstemann, som jeg hadde tenkt å bruke...

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

I senga? blir ikke det litt varmt? Ikke misforstå er ikke ment som kritikk:) de fleste bruker dem vel i vogna? Har ikke brukt det eller kommer til å bruke det,så bare spørr for e e nysgjerrig=)

Skrevet

hehe, nei ikke vet jeg! har bare hørt at det er mange som har det i senga! fordi madrassen kan føles for kald for den lille...?

Skrevet

de fleste jeg kjenner har det i senga men selv har jeg puttet det oppi vogna =)

Men har ikke renset det da..

Men har jo sånn hvit fille greie under hode på jenta uansett..!

Skrevet

Vet ikke om det trengs å vaskes jeg heller. Men grunnen til at folk har det i senga, i vogna (gjerne inni posen/voksiposen) er at det holder barnet varmt, men samtidig er ull med på å regulere varmen - både opp og ned!

Skrevet

Takker for svar på mine rare spørsmål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...