♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 ...på babysvømming i morra! Gleder meg masse!! Noen jeg bør tenke på?? Håper junior kommer til å kose seg:)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2007 haha! Skulle selvfølgelig stå "noe" ikke "noen".. haha.. kanskje babyen jeg bør huske..hihi;)
high five Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Smart å ha en bilstol e.l som han kan sitte i mens du dusjer;) Kos dere!
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 jeg aner ikke,men kos dere da!!! få høre hvordan det gikk.(om du glemte gullet,hehehe)
321 Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 vi var på babysvømming for første gang forrige uke, det gikk kjempe bra. lurt å ta med en del håndklær, blir fort vått, men så er det ganske kaldt i garderoben. greit å ta med noen små leker som den lille kan pludre med mens du kler på deg. ellers skyldte jeg bare meg og babyen i dusjen, så badet jeg han når vi kom hjem og dusjet meg selv. er ikke så lett å få vasket babyen i dusjen der syntes jeg. Gled deg, det er kjempe gøy:)
lille gull skal bli storesøste Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Hvor gamle må babyene være for å gå på baby svømming??
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 der jeg skal begynne om 2 uker , er eneste kriteriet at navlen har grodd ferdig, og at man har vært på 6 ukers kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå