Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Har kjøpt en mammabukse i dag. Synes at den er en anelse stram om baken og strikken på magen... Tror dere at den vider seg ut, eller? Den passer, men er litt i tighteste laget. Min kjære synes den ser flott ut! ;-) He he. Var på salg, så spørs om jeg finner en i annen str, men.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 åja..alle jeans jeg har hvider seg ut etter vask..mamma eller ikke..
gledeseg:) Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Det var det da... Mine var også litt trange da jeg kjøpte dem, men har jo viet seg litt ut da, men ikke sånn kjempe mye.. Det holdt i 8 uker, så nå må jeg ut å kjøpe nye:/ kjøpte en ny til jul, og den er for liten alt:( Nå skal jeg kjøpe en som er litt romslig så kanskje jeg slipper å kjøpe flere.. Blir jo dyrt det her:) Hvor var det salg da? salg er alltid gøy:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Ikke lett.... Det var salg på H&M. Har jo andre mammabukser jeg kan bruke, får se hva jeg gjør. Går med den nå så merker jeg vel om den vider seg litt ut.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Synes de er trange med det samme man har vasket dem, så blir de mye videre hvis man bruker dem et par dager.Det viktigste er at de er behagelige over magen da, så kan de vel godt være litt tettsittende ellers..
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg kjøpte også en mamma-jeans på H&M i høst og synnes den er veldig stram akkuratt i overgangen mellom jeansen og "magestoffet", merker det spesielt hvis jeg sitter litt lenge. I dag kjøpte jeg en på salg på Lindex, den var mye mer behagelig og har sånn justerbar strikk øverst.(det hadde ikke H&M-buksa, den hadde fast strikk)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Er også mye mer fornøyd med mammabuksen fra Lindex enn den fra H&M, selv om begge to bare blir større når jeg går med de.... På Lindex kjøpte jeg den minste størrelsen de hadde av den buksa (str36), men til og med den blir for stor..... Så jeg får bare vokse så buksene sitter litt finere:-) Ikke så fint med saggebukser som ikke er laget for å være det.........
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 De pleier å utvide seg ja, spesielt viss du ikke har dem i tørketrommelen.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Men hvorfor i helvete kan de ikke selge bukser med litt forskjellig lengde?????? Her i byen er det kun Lindex og H&M som selger mammatøy (utvalget er ikke akkurat noe å skryte av heller), men det virker ikke som om det er normalt at jenter med lange bein blir gravide!!!!! Har ikke funnet en jeansbukse som er lang nok!!!!! Argh....... Litt frustrerende kan man si......... Høyvannsbukser er lissom ikke så veldig stas........
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 HEI PÅ DEG! et lite tips vi alltid gav til kundene våre når de kjøpte stretchjeans var å IKKE vaske dem med tøymykner. Tøymykner ødelegger stretchen i buksene og gjør at de vier seg ut ved bruk.. Så kanskje du kan bruke dette motsatt da? Hilsen ei som har jobbet i klesbransjen i mange år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå