Gå til innhold

liker ikke dere å være gravide aleine?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kommer med ett lite hjertesukk.. Hvorfor er det sån at dere som er gravide ikke ønsker å være det aleine? Jeg er i ett miljø der vi er mange unge, forholdsvis nygifte par. Og i lang tid har alle "klaget" over hvor mye mas og press det er fra alle hold om at det er på tide med en liten snart. Nå er fire av veninnene mine gravide, og det virker som om de har glemt at de var lei av alt maset.. Jeg er student, ferdig til våren, og ønsker å vente med å få barn til jeg har jobbet litt.. Dette er det rett å slett ingen forståelse for! Alle spør om ikke vi også skal ha barn snart! Jeg skjønner at det er en stor lykke å være gravid og alt det der, men jeg er bare 23 år! jeg skulle ønske jeg slapp alt presset..

Fortsetter under...

Gjor det du gjor na - fa ferdig utdannelsen din - jobb en stund og sa fa barn. Det er SMART okonomisk sett! Og - det er som du sier - du er ung, sa dersom venninnene dine er like gamle, synes jeg det er "rart" at alle de er gravide "allerede"...

Lykke til - og du - det er bare DU som vet nar DU er klar. Blas lag marsj i alle andre!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...