Gå til innhold

Oktober: Flere som er begynt i jobb igjen??

Anbefalte innlegg

He-he, ikke fulltid da.... Men jeg er så heldig å få jobbe hele to timer i uken på arbeidsplassen min nå ;) Startet 2.juledag faktisk og det er såååååååå deilig å "måtte" gå på jobb ;) Jeg er aerobicinstruktør på et treningssenter og jeg merker GODT at det tar en stund å bygge opp formen igjen, men jeg er nå på vei... Trening + betaling = TOPP ;)

Fortsetter under...

Har begynt jobb som frokostverdinne på et hotell i Oslo, jobbet ekstra der og er student i permisjon. Jobber lørdag og søndag og mannen er hejmme, synes det er deilig å være nå annet enn bare mamma av og til. Har 2 barn 2,5 år og minsten fødd 21/10.

• 2 uker senere...

Høres deilig ut! Er også instruktør, men pga bekkenløsning så er jeg fullstendig immobil, og har forbud for saltrening:( Har PT da..

Husk at du egentlig ikke har lov å motta lønn dersom du også mottar fødselspenger(gjelder ikke hvis du fikk engangsstønda,da..) Da må du rapportere det til trygdekontoret, man kan risikere å bli trukket dersom de oppdager det!!

Uansett, lykke til med timene dine,heldiggrisen!!

Får ingen penger nå da.... Bare sparer opp til permisjonen er ferdig så får jeg ekstra lang permisjon ;) Ikke helt etter boken men jeg får heller ikke dobbelt opp så det blir ikke "urettferdig" på noe vis!!! Saltrening er gøyere enn å trene "alene" ja, er ikke så flink å motivere meg da, PT er dyrt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...