Gå til innhold

Oktober: Flere som er begynt i jobb igjen??


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

He-he, ikke fulltid da.... Men jeg er så heldig å få jobbe hele to timer i uken på arbeidsplassen min nå ;) Startet 2.juledag faktisk og det er såååååååå deilig å "måtte" gå på jobb ;) Jeg er aerobicinstruktør på et treningssenter og jeg merker GODT at det tar en stund å bygge opp formen igjen, men jeg er nå på vei... Trening + betaling = TOPP ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt jobb som frokostverdinne på et hotell i Oslo, jobbet ekstra der og er student i permisjon. Jobber lørdag og søndag og mannen er hejmme, synes det er deilig å være nå annet enn bare mamma av og til. Har 2 barn 2,5 år og minsten fødd 21/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Høres deilig ut! Er også instruktør, men pga bekkenløsning så er jeg fullstendig immobil, og har forbud for saltrening:( Har PT da..

Husk at du egentlig ikke har lov å motta lønn dersom du også mottar fødselspenger(gjelder ikke hvis du fikk engangsstønda,da..) Da må du rapportere det til trygdekontoret, man kan risikere å bli trukket dersom de oppdager det!!

 

Uansett, lykke til med timene dine,heldiggrisen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ingen penger nå da.... Bare sparer opp til permisjonen er ferdig så får jeg ekstra lang permisjon ;) Ikke helt etter boken men jeg får heller ikke dobbelt opp så det blir ikke "urettferdig" på noe vis!!! Saltrening er gøyere enn å trene "alene" ja, er ikke så flink å motivere meg da, PT er dyrt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...