Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Er det bare meg som sliter med irritasjon “der nede”? Litt pinlig, men jeg synes kjønnsleppene har svulmet opp og blir klemt sammen når jeg går. I løpet av dagen kommer det en hel del utflod som gjør det fuktig og irritert (skifter i ett sett). Jeg synes gravid-buksene også er litt trange der oppe. Får nesten helt fnatt når jeg er ute og går og må kjapt hjem og skylle med kaldt vann og smøre på litt kjølende krem. Vet at det ikke er noen kjønnssykdom, men kjønnsleppene er røde og tørre og svir og klør… kan det vœre sopp? Huff, ikke noe behagelig ihvertfall…
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 du burde kontakte gynekolog. jeg gikk selv lenge med irritasjon, mye utflod og "dårlig lukt" der nede. ( var ikke klar over at det luktet før typen tok mot til seg og sa det til meg da...) men jeg kontaktet legen og fikk en krem på resept som sørget for at det var borte i løpet av en uke. har ikke hatt noen plager siden. mye utflod har jeg fortsatt, men det forsvinner ikke før etter svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Sa legen noe om at det var sopp? Jeg kjenner ingen lukt og det forsvinner som regel når jeg er hjemme i noen dager med store treningsbukser på. Helsikes gravid-bukser som gnager så fælt! Men er det normalt at kjønnsleppene svumler opp i slutten av graviditeten? Kjenner ikke meg selv igjen...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Jeg opplever det samme som deg, det er skikkelig plagsomt. men jeg har hørt at det er et tegn på at fødsel nærmer seg.. får håpe på det beste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå