Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 TR kom luskende i dag ja, så da er det vel bare å fortsette fram mot neste pp. At dette skal være så vanskelig, er utrolig frustrerende...! Merker jeg blir veldig sliten. Men jeg gidder ikke deppe nå, ønsker alle sammen lykke til, både prøver-medsøstre og nygravide:)
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Store varme og trøstende klemmer til deg!! Det ordner seg nok... prinsen eller prinsessen din er nok bare ikke klar for å komme helt enda... Lykke til, ta godt vare på deg selv nå!! Klem..
Kufiolilla Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Takk takk! Og DUMME tr! Håper du slipper henne neste gang!!!
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Hvor ble det av det hotellet for tr da?? Skulle ikke de ta imot flere tanter?? Lykke til neste pp iallefall, og takk takk =)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 Min tante nekter å ta inn på hotell, sier hun; hun trives rett og slett altfor godt her hjemme... Hehe! Ikke bra, får se til å booke rom til henne nå, i god tid før neste mnd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå