Vilhaentil! Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Skulle gjerne hatt en kjekk utedress til gutten min, han er 7 mnd. Hva betalte dere og hvor?
high five Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Skal det være vind og vanntett anbefaler jeg reima tec, vet de har dresser i str 80, men det blir kanskje stort? Det er ganke dyrt, da. Ligger sikkert rundt 1000 kr for de minste dressene også, men det er veldig god kvalitet. Vi kjøpte en reimadress til gutten vår da han var tre år, den er nå fem år gammel og brukt av tre barn. Den er fortsatt i bruk. Regner med lillegutt kan bruke den også når han blir stor nok, for dressen er like hel og fin. Den kostet 1300 kr, men verd hver krone!
high five Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Glemte å si hvor de selger de;) Vi kjøper reimaprodukter på exit.
Vilhaentil! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 Takk for svar, har tenkt å kjøpe sånn reimatec dress, men hadde håpet det kunne vente til neste år slik at han kan bruke den mer og lenger.. Noen som har litt rimligere tips, max 500 kr. , gjerne rimligere. Trenger vel kansje ikke være sånn 100 % vanntettheller, men ikke bli vått med en gang. Vi skal på skitur, og jeg vil gjerne at han kan komme ut av pulken når vi har pause.. Andre forslag mottas med stor takknemlighet.....
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 jeg så at de hadde salt på exit nå, masse klær til 50 prosent rabatt. har hørt at de dressene der også er gode....jeg var så heldig at jeg fant min reimatec i str 68 på tilbud til 200 kr i fjor=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå