Gå til innhold

Kontroll først i uke 10?

Anbefalte innlegg

Ringte så stolt til legen i dag for jeg testet jo positivt i helgen. Om jeg ikke er syk eller har andre komplikasjoner var det ikke noe poeng å komme før i uke 10! Og jeg som hadde sett for meg et nærmest sermonielt første besøk hos legen en av de nærmeste dagene. Så nesten for meg et "Gratulerer, du er gravid" diplom..... Litt skuffa, men men

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7701155-kontroll-f%C3%B8rst-i-uke-10/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, men jeg fikk beskjed om å komme rundt uke 12!! forrige gang var jeg til første kontroll i uke 7. Synes det hadde vært betryggende å vært til en kontroll jeg da.... er 7+5 nå... men kjenner at bekkenløsningen er på vei, så da spørs om jeg ikke må avgårde før uke 12 allikevel..Hadde håpet at den skulle holde seg unna litt til,men...

Min lege ville ikke ha kontroll før d var gått 12 uker...så jeg håper på å få time denne uken, er 11+5 i dag...men er veldig forskjellig tror jeg..jeg har fått time til jordmor i uke 15..hun sa d egentlig ikke var vanlig før i uke 16...men virker som om d og er veldig forskjellig...

Jeg var først i uke 8, har hatt en SA før og trengte litt informasjon. Skjedde veldig lite - målte blodtrykk, blodprosent, sjekket urin, fyllte ut helsekort og pratet en del.

Skal tilbake nå i neste uke, i uke 12.

Har inntrykk av at det er litt ulik praksis hos ulike leger/jordmødre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...