Sitronelle Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Hva synes dere? Ser noen vogner har det og noen ikke.....Er det et must liksom? Fint med innspill!
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Det er ikke et must, men veldig kjekt å ha. Har du funnet drømmevognen og den ikke har håndbrems så skal du ikke la være å kjøpe den bare av den grunn liksom :-) Har hatt 4 vogner/triller så langt, en med håndbrems som faktisk fungerer og det er utrolig behagelig å ha den i bratte nedoverbakker og på rullebånd. Vognen bli mye, mye lettere å trille da fordi man ikke må anstrenge seg slik for å "holde den igjen" om du skjønner hva jeg mener? Spesielt på rullebånd er det deilig å bare klemme inn håndtaket og så står vognen i ro i stede for å nesten måtte sette sjøbein for å klare å holde den på plass, spesielt når barnet begynner å bli stort og tungt.
lillebolla -høygravid- Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 hvilke type vogner er d som er utstyrt med håndbrems da?
Forskeren Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Synes ikke det er nødvendig, vi har det ikke. Har "overlevd" i to år uten. Har ei reim rundt håndleddet hvis veldig bratt nedover i tillegg til håndtaket, dersom jeg skulle glippe taket.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Det er som andre har sagt veldig kjekkt å ha, men ikke en nødvendighet. De vognene som har det er ihvertfall mange av 3-hjulingene, som også blir kalt joggevogner.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Den vi har nå har det i hvertfall, det er en Quinny Freestyle 3XL Comfort. Jeg har klart meg i nesten 4 år uten, så det er ikke det, men du verden så deilig når jeg først fikk prøve det på den nye vognen, er blitt litt glad i håndbremsen nå ja! :-)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Kjekt å ha når det er glatt ute og i bratte bakker. Et must for meg :-) men sikkert en smaksak
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Hei på deg!! Jeg har hatt begge deler, og kunne jeg velge ville jeg helt klart valgt en vogn med brems. Det kan ofte bli tungt å holde igjen vognen i bratte bakker, og er det glatt er det en god trygghet. Belastningen på bekken og ryggen blir mindre med brems syns jeg. Vi kan jo diskutere dette mer i morgen da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå