Sitronelle Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Ser på vogner og noen har håndbrems og andre ikke. Er det nødvendig?
Mrs. Bouquet Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Jeg kunne gjerne tenkt meg det, har nedoverbakke 1 km på byggefeltet her jeg bor, men jeg har valgt det bort fordi vogna som falt mest i smak ikke leveres med bremse. Blir nok bremse på den neste vogna.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Vi har hatt både med og uten, og har konkludert med at det er bare ekstra dill som vi ikke trenger. Jeg liker vogner uten for mye stæsj på.
It's all about me Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har på min og vil nok aldri kjøpe vogn uten heretter. Der er ikke nødvendig, men gurimalla så godt det er å ha i nedoverbakker. Slipper å holde igjen vogna og rykke og nappe, et lite trykk på bremsen og det er som å trille bortover.
hagbart Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Uten tvil med håndbrems !! Dersom du ikke er glad i å gå på tur og det kun blir bytrilling, så er nok behovet for brems mindre ??
Blue Lady Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 jeg har det på vogna vår, men bruker den sjeldent. Jeg synes ikke det skal telle for masse hvertfall, når du velger vogn
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Jeg er ikke vant til håndbrems, har ikke hatt det på storesøsters vogner, så for meg er ikke håndbrems et must.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå