Tyren73 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Hva er det helsesøster prater om/gjør på hjemmebesøket? Hvor lenge varer det?
mocca & cookie Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 helsesøster var hos meg ca 1 time, hun lurte på hvordan det gikk og gikk gjennom hvilke vaksiner osv minien skal ta. jeg fikk også invitasjon til en barselgruppe av henne!
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ba hs ta med vekta, så vi kunne se hvor mye han hadde lagt på seg. HAn var litt liten da han ble født. Ellers prata vi litt om hvordan kontrollene ville bli. Og rett og slett løst og fast om babyen og det nye livet. Det var veldig trivelig å ha besøk av henne:)
hårsår Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Helsesøster var ca 1 time. Spurte henne om å ta med vekta slik at hun kunne ta en nettoveiing av jenta. Hun hadde også med seg masse materiell til et røykfritt hjem (selv om vi ikke røyker), og en diabetes undersøkelse vi ønsket å delta i. Ellers kunne jeg spør om alt mulig jeg lurte på. Det var et veldig hyggelig besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå