Gå til innhold

Nå melder jeg meg ut dere....

Anbefalte innlegg

Var hos gynekologen igjen i dag, ultralyden viste at alt var bra, er 9+3 i dag. Min noe pesimistiske gynekolog måtte nå innrømme at det så ganske lyst ut. Så nå tar jeg sjansen på å melde overflytning.

Uansett hvordan det går vil jeg følge dere jeg kjenner her inne fra. For oss har det skjedd et mirakel og det var mer enn vi trodde på de siste månedene.

Jeg vil takke alle for opp og nedturer i det drøye året jeg har vært her. Uten støtte fra dere hadde jeg nok ikke sittet her . Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7700958-n%C3%A5-melder-jeg-meg-ut-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre at alt står bra til; ja, det må i sanhet føles som et mirakel -- men mirakler skjer, det er jo du et levende beviss på! Takk for at du hjelper oss å holde motet opp og jeg ønsker deg et fortsatt flott og fullgått svangerskap.

Det er kjempekos at dere klarte det nicco,ønsker deg masse lykke til..

Også gir det jo håp til oss som har vært her sammen med deg et helt år,og fulgt opp og nedturer.

Når dere klarte det trass i din merklige leges utsagn,skal jammen meg vi klare det og:)

Håper du klarer å nyte tiden.

Mange klemmer

Annonse

Å dette har vi venta på så lenge... Så godt å høre nicco, glad alt står bra til, og at til og med den litt merkelige legen din har sett lyset....

Lykke til med overflytningen, koselig om du gir oss noen oppdateringer innimellom. Etterhvert dukker det nok opp noen flere som kan holde deg med selskap, det i allefall min plan.

Takk for lykkeønskninger, det samme ønskes deg, i bøtter og spann.

• 3 uker senere...

Takker alle sammen.

Er i morgen 12 fullgåtte uker, og begynner virkelig å tro på dette. Må klype meg i armen rett som det er, det er utrolig uvirkelig ennå. Til nå er det bare dere og mannen min som vet noe....

Ser jeg får med meg noen over på "moden alder", håper det blir et rush igjen.

Hei nicco :)

Det er med glede jeg leser flyttemeldingen din.

Det er godt at at alt er vel hos deg.

Jeg håper å rekke på å hilse på deg på gravid i moden alder med det første.Sender deg ønsker om et godt og problemfritt svangerskap.

Lykke til videre nicco.

Klem fra

Annonse

Tusen takk for lykkeønskningen og det samme til deg!

Er så utrolig glad på dine vegner :-)

Det er så godt med slike gladmeldinger.

Kos deg med å bli stor og rund, og ta godt vare på deg!

Vi skal nok bli flere her inne som kommer å holder deg med selskap.

Klem

Så deilig at alt står bra til!! =)

Men jeg håper du slenger innom i ny og ne og forteller hvordan det går med deg. Vi trenger jo ikke miste deg helt, selv om du har funnet deg en god plass i sofaen hos de modne blivende mødre!

Alt godt ønskes, og lykke til! 8-D

Må bare snike meg inn med en liten oppdatering:

Alt har gått bra til nå, selv om jeg har vært urolig og engstelig. Var i Oslo i går og tok duotest og ultralyd. Ultralyden var såpass bra at de mente sjansene for downs lå på 0,2%, og det før svaret på duotesten foreligger. Terminen ble flyttet, så nå fikk jeg rett til slutt, er 13+2 i dag.

Det er jo flere det har gått bra for, og det er koslig, men jeg følger med dere her inne. Husk bare på at min gynekolog påsto at jeg ikke hadde eggløsning, ikke med Pergo engang, og jeg hadde ikke utslag på eggløsningstestene den måneden jeg ble gravid....Så her bør ingen gi seg...I mellomtiden har jeg blitt 43 og er vel en av de eldste blandt de "modne" også, men det er mye lettere nå som jeg tross alt er gravid.

Jeg har masse plager, men klager ikke, det har jeg lovt meg selv at jeg ikke skal.

Lykke til videre gamle kjente, og nye, vet at dere er tålmodige og sterke, og det trengs...

Å ,gratulerer Nicco!

Så gode nyheter! Takk også for oppmuntring. Det trenger vi her. Kanskje Pergoen virket måneden efter og du fikk EL likevel..?, jeg har hört flere som ikke blitt gravide den måned de tok Pergo. men en måned efter. Eller så hadde du kanskje EL på "feil" tid i syklusen, sånn at det ikke ble utslag på progesterontest når den ble tatt.? Spiller ingen rolle nå, kroppen er vidunderlig og fantastisk. Det viktige er at du er gravid!

Förstår at du sliter med mange plager, håper virkelig du får det bedre snart.

Hadde lest på "Gravid moden.." at du skulle til Oslo. Hele den dagen når jeg var på jobb tenkte jeg på deg og hvordan det gikk. Dessverre hadde jeg ingen PC da, men nå gleder jeg meg at allt er fint med din lille krabbelur.

Önsker deg en riktig god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...