Gå til innhold

Hva sover dere i om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melken renner som bare det..helt gjennomvått hver gang jeg våkner...

Sover i en ammetopp,har seff ammeinnlegg..men de hjelper lite...

Så hva sover dere med?

Ammebh?

Trenger tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sover med ammebh og ekstra tykke ull ammeinnlegg. :)

Skrevet

Søv med ammebh og har coop sine ammeinnlegg i... hend at bhen havna litt på halvåtte å det bi en litn lekasje, men stortsett går det bra... har ikke sjangs utn... da må æ nok ha flytevæst på mæ så æ ikke drokna ;D

Skrevet

Her soves d m ammebh og engangsinnlegg, vått blir d ja... Er vel ikke noe å gjøre m det...

Skrevet

samma här. omöjligt utan amnings bh + inlägg.... och tillsamans med svettning och en baby som gulpar får man byta lakan ganska ofta... stackars min man egentligen =-))

Skrevet

Jeg sover med amme-BH'en jeg hadde med meg hjem fra sykehuset, så slipper jeg å svette (og lekke) ut de fine så fort:))

Skrevet

Jeg sover i stygge ammebh`n min! :-) og innlegg.

Skrevet

har på amme-bh med ullinnlegg innerst og natusan innlegg ytterst. Lekker ikke så mye denne gangen om natta, kommer vel når poden en gang lar det gå lenger enn 2,5-3 tima mellom måltidene.

Det kan jo være lurt å legge et tisselaken under brystpartiet for å spare madrassen for lekkasjene..

Skrevet

ammebh + engangsinnlegg eller kluter

Skrevet

Jeg sover i truse og de stygge ammebh'ene jeg ikke bruker på dagen... kjøpte noen billige ammebh'er som altså er blitt helt fæle etter vask. Men de har ikke spiler og det er deilig på natten... Om dagen bruker jeg bare ammebh'er med spiler..

Skrevet

Nattuniformen min består av ammebh uten spiler, chiccoinnlegg og topp + nattbukse. Har aldri likt å bruke nattøy før, men nå etter fødsel har jeg blitt er skikkelig frysepinn!

Skrevet

han er nå 6uker og nå sover jeg kun i t-skjorte, frem til 4-5 uker brukte jeg ammebh og avent/natusan ammeinnlegg

Skrevet

Sover netto og alene :-)

Pappa sover på loftet med Fabian og gir nattflasken.

Skrevet

Den tiden jeg hadde masse melk sov jeg med ammebh og ull innlegg. Nå sover jeg bare i trusa, melka er så og si borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...