Krissynn Skrevet 8. januar 2007 #1 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg skal ha mitt første barn og synes det er vanskelig å vite hvor mye klær jeg må handle inn. Har ikke så mye klær, men hvor mye trenger jeg egentlig i de ulike størrelsene? Vet ikke kjønn heller og er ikke så lett å finne nøytralt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror det varierer veldig...men ofte vokser barna visst ganske fort ut av størrelse 50 hvis de i det hele tatt passer i det da. Har derfor kjøpt et knippe hvite bodyer, et par sparkebukser, også har jeg litt strikkejakker og sånt + pose til å putte ungen i utendørs. Noe av det er i str 50, men mest str 56. Har tenkt litt sånn at pappan heller får ta en kosetur til klesbutikk dersom det blir for lite klær i den størrelsen...det merker vi jo sikkert raskt Vet heller ikke kjønn, så syns egentlig det er greit å spare mest av kles-shoppingen til etter at barnet har kommet. Min kjære gleder seg i hvertfall veldig til å bli utkommandert på oppdrag finn klær (han mener vi har for lite til nyfødt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 9. januar 2007 #3 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har heller ikke kjøpt så mye i str 50, bare noen bodyer, pysj og sparkebukse, litt mer i 56 av det samme + votter lue og dress, og litt 62, men regner med vi får masse også! Mangler vi noe tar pappan seg en shopping tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå