Gå til innhold

Klær til babyen

Krissynn

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mitt første barn og synes det er vanskelig å vite hvor mye klær jeg må handle inn. Har ikke så mye klær, men hvor mye trenger jeg egentlig i de ulike størrelsene?

Vet ikke kjønn heller og er ikke så lett å finne nøytralt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det varierer veldig...men ofte vokser barna visst ganske fort ut av størrelse 50 hvis de i det hele tatt passer i det da. Har derfor kjøpt et knippe hvite bodyer, et par sparkebukser, også har jeg litt strikkejakker og sånt + pose til å putte ungen i utendørs. Noe av det er i str 50, men mest str 56. Har tenkt litt sånn at pappan heller får ta en kosetur til klesbutikk dersom det blir for lite klær i den størrelsen...det merker vi jo sikkert raskt :) Vet heller ikke kjønn, så syns egentlig det er greit å spare mest av kles-shoppingen til etter at barnet har kommet. Min kjære gleder seg i hvertfall veldig til å bli utkommandert på oppdrag finn klær (han mener vi har for lite til nyfødt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke kjøpt så mye i str 50, bare noen bodyer, pysj og sparkebukse, litt mer i 56 av det samme + votter lue og dress, og litt 62, men regner med vi får masse også!

Mangler vi noe tar pappan seg en shopping tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...