Gå til innhold

Over for denne gang:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ferdig med uke 8 på fredag, og var på UL (privat klinikk), fordi vi var så utrolig nysgjerrig på hvordan det gikk inni magen. Legen tittet og tittet på skjermen......."dette ser ikke bra ut"...... Da kjente jeg at jeg måtte svelge en ekstra gang...."åååå?" sa jeg. Ja, embryoet er for lite - bare 5 mm langt. Jeg skjønte hva som skjedde men ville ikke tro det. Dette var vår første graviditet, og vi var så stolte og glade etter å ha fått det til på 4 forsøk - men den gang ei. Vi hadde fortalt det til familie, så det var vel den verste delen, og ringe å si at nå var det over for denne gang. Jeg hadde INGEN symptomer på at det var en spontanabort, og i følge legen har den lille vært død i 2 uker!!!! Eller det vil si jeg mistet de ømme brystene, det er det eneste jeg kan komme på + at jeg tok en CB som var ganske svak i forrige uke. Var til utskaping i dag, men slapp, da jeg aborterte på doen på Ullevål:) hehe nesten litt tragikomisk!!! Begynte å blø i går kveld og fortsatte for fult i dag. Men vi gir da ikke opp så lett..... nå er det bare å vente på mensen og EL:)

Kan foresten EL komme før mensen? Eller må man få tilbake mensen først? Hmmmm.....kjører på uannsett vi:)

 

Back inn bissniss:)

- og håper jeg kommer hit snart igjen!

 

Tjodelido!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist og høre da..........!!!!!!

Jeg har hørt at EL kan komme før mensen......så dere får bare prøve igjen:)

Lykke til da............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det var trist å høre. Men ikke gi opp. Jeg mistet selv i jula. Var 7 uker på vei. Etter en uke prøvde jeg en el-test. Den viste da el, slik at den kan komme før mens ja. Vi prøver på nytt igjen vi også nå.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...