Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg lurer på om gutten min har fått rotavirus, jeg har hørt om det gjennom andre, men idag kastet han opp etter at jeg hadde kjempet for å få inn en skje mat... (tenkte at han bare var vanskelig som vanlig).. Da kom både frokost og lunch opp.. etterpå ville han ikke ha noen ting, ikke engang yoghurt som han aldri sier nei til - da visste jeg at han måtte være syk...! Nå sovnet han isted, etter å ha sutret noe veldig, og han bruker ikke å sove på ettermiddagen, i hvertfall ikke etter hans vanlige lur i 12-14-tiden.. Noen som har noen tips å komme med? Noen som har vært gjennom dette mageviruset eller andre magevirus?
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Det beste er kokt vann. Gi det på 2-3 t-skjeer av gangen. Gjerne med 15 min mellom hver økt. Ve\iktigste er å gi væske, ikke maten. Når det blir bedre prøv med salte kjeks, salt binder væske i kroppen
Mamsen til Pjokken Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Takk for svar, både her og på skravle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå