Gå til innhold

Jeg kommer hit igjen, jeg

Anbefalte innlegg

Fikk konstantert en MA idag etter 13 uke. Har tidligere hatt to SA, så nå aner jeg ikke mine arme råd.

Vi ønsker å bli gravide igjen!

Noen andre som også sliter ?

Noen som har noen råd for å bli gravid igjen? Andre som har hatt MA? Hvor lang tid tok det før dere har orket prøve igjen?

Klem en som lengter etter å bli mamma ...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7700270-jeg-kommer-hit-igjen-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg blir så trist av å lese innlegget ditt! Vet hvordan det er å miste! Vi mistet lille jenta vår i november, etter 19 ukers svangerskap! Utrolig tøft er det å miste et barn, selv om det ikke er født enda!!

Nå jobber vi som bare det med å bli gravide igjen! Legen anbefalte oss å vente med å prøve igjen til jeg hadde hatt minst 1 menstrasjon, og det hadde jeg like før jul, så nå er vi igang. Tror jeg hadde EL forrige uke, og da koste vi oss masse og hadde heftige gym-timer i sengen hver dag ;) Prøver likevel ikke å stresse for mye med å prøve. Orker ikke å bli opphengt i dette. Samtidig vil jeg veldig gjerne ha barn igjen, og tenker masse på det!

Skjønner deg når du skriver at du lengter etter å bli mamma! Da er vi to... Har alltid drømt om mann og barn, og mann har jeg fått etter at vi giftet oss i sommer... Nå gjenstår bare barnet, og det er ikke bare bare! Har så mye kjørlighet å gi til barnet vi håper å få en gang...

Ønsker deg og mannen din lykke til i prøvingen!! Ha positive tanker og kos deg underveis mens dere prøver!!

Her var det dessverre mye å kjenne seg igjen i, men samtidig er det godt å vite at mange har samme følelser.

Samboeren min og jeg er klare for å prøve igjen.

Vi hadde MA i november(uke 18) og ble også rådet til å vente til etter 1.menstruasjon. Dessverre ser det ut til at jeg har lange sykluser, fikk mensen etter 7 uker og nå venter jeg på EL.

Er redd for å blir for opphengt i å bli gravid igjen, men jeg er over 35 år, har ingen barn og føler at det "haster" litt. Skal innrømme at jeg håper veldig på å lykkes i første prøveperiode selv og jeg vet det er å håpet litt for mye.

Håper vi alle lykkes snart!

Så utrolig trist å høre om historien din ;(

Jeg har bare mistet en gang (i uke 12) og kan bare forestille meg hvordan du må føle nå ;(

Håper du får hjelp og at du får utredning for hvorfor du mister. For noen er det bare noen homoner etter at man har blitt gravid som skal til for å få spiren til å sitte!

Håper du snart har en ny spire i magen din - som blir der til den er en helt ferdig liten baby!!! På den positive siden er det veldig mange som blir gravide igjen raskt etter å ha mistet - og du vet jo i alle fall at du kan bli gravid ;)

Lykke til!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...