Gå til innhold

Noen som blitt gravide med hjelp av ladycomp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt den i snart 2 mnd, lyser stort sett bare rødt så vanskelig å vite når jeg har el og sånn.

noen som har hatt klaff ved hjelp av den??

Vi skal til 1. samtale for utredning i februar, har ett barn fra før, men spiren vil ikke sitte denne gangen. Til tross for at den satt på 1. sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har babycomp. Har bare hatt den i 2 mnd, men har ikke blitt gravid så langt. Tror de trenger litt tid på å bli tilpasset din syklus. Jeg har også en hel mengde røde dager og ikke så mye hjelp av den foreløpig.

Men jeg er veldig fornøyd med å bruke fertilityfriend! Det syntes jeg gir en veldig god oversikt over syklusen! Bruker du det?

Håper spiren sitter nå - så slipper dere styret med utredning ;)

Skrevet

hva er fertility friend?

Skrevet

www.fertilityfriend.com er et nettsted som kan hjelpe deg å tolke opplysningene du får fra tempen du tar, samt andre tegn på fruktbarhet for å finne EL.

Du kan se på charten min for et eksempel :

http://www.fertilityfriend.com/home/13b9e4

Eller du kan se på FF tråden:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/7602155

Jeg syntes i alle fall dette fungerer som et veldig bra verktøy som jeg anbefaler deg å prøve. Du kan fint bruke den versjonen som er gratis!

Skrevet

Hehe, jeg ble gravid den første gangen da jeg brukte LadyComp som prevensjon...:)) Var vel kanskje ikke så flinke til å holde oss unna røde dager, nyforelska som vi var...

Gang nr 2 brukte jeg LadyComp for å bli gravid, og det tok 2 prøveperioder. Dessverre mistet jeg den spiren. Men jeg fortsetter å prøve...LadyComp sier ikke nøyaktig når EL er, men gir grønt lys når EL er over. Den anslår ca befruktningsoptimum men hos meg varierer EL veldig så det er helt upålitelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...