Gå til innhold

Disse "vondtene" i magen.......

*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Jeg blir snart helt paranoid..... Kan noen fortelle meg at det er vanlig å kjenne "alt mulig" i magen og livmoren?

Jeg har uvel-smerter i magen og det stikker og murrer i livmoren, og stikker ekstra ved høyre eggstokk...... Det verker nesten.....

Føler meg plutselig helt fersk på området.....

Jeg er så redd for at det skal gå galt igjen!!!

Noen andre som har hatt det, eller har det sånn??

Hadde vært godt å vite at jeg ikke var den eneste.......

*Sukk, engstelig*

Klem fra

Fortsetter under...

Jeg gikk og ventet på mensen hele tida de første ukene. Hadde en slik følelse at NÅ kommer mensen.. Ja, da var håpet ute for denne gangen osv... Men det er jo normalt. Og det er jo et bra tegn at du har litt vondter. Livmoren vokser jo...=)

Om det er en trøst så sliter jeg litt med vondter i magen enda. Spesielt på sidene.. men det er jo normalt så jeg får leve med det..

Takk for svar!! Det er helt tortur å gå sånn......

Blir helt sliten av det....men det er prisen å "betale" dette her :o)

Ja jeg håper jo og tror det er livmoren som vokser....smertene eller murringene og stikningene kommer jo i rykk og napp, noen dager er det mer enn andre dager......

Nei det er vel bare å ta det som det kommer og tenke positivt!!!

Klem fra

De første 10-12 ukene er helvete spør du meg. Jeg har vel aldri vært så nervøs i hele mitt liv. I tillegg brukte jeg Crinone, som du sikkert vet gir MASSE utflod.. Jeg var brennsikker på at jeg blødde.. hehe, HUFF!

Har vært hos jordmor i dag, for første gang! Det var ganske stas å ligge der å høre på hjertelyd og måle magen.. Men har fortsatt den følelsen: skjer det virkelig meg??

Lykke til videre Lenn, vet du når du skal ha ul osv.. Regner med at du får veldig tett oppfølging??

Slik du beskriver det var det for meg fram til ca uke 7. Var sikker på at det var rødt på papiret HVER gang jeg var på do. (sjekker det hver gang enda). Det var til tider skikkelig ubehaglig. Jeg er nå 11+2, sykmeldt pga kvalme. TIlbringer dagene på sofaen.... Lite givende. Det gir seg vel dette og..

For å si det sånn, er du helt normal:))

Annonse

Forstår godt hva du mener. Jeg føler mensen kommer hele tiden og kjenner smerter både her og der i magen, men er redd jeg bare innbiller meg alt. Er så bekymret for at det ikke skal gå bra så prøver å kjenne etter om alt mulig... Har fått bekreftet i dag at alt virket bra med blodprøvene så jeg slapper litt mer av nå. Gleder meg til å få se ett bankende hjerte på UL før jeg kan slappe helt av...

Det skal gå bra denne gangen!!!

Dette er veldig normalt Lenn :o)

Stikkingen på den ene siden (høyre for deg) kommer av "det gule legemet" som lages etter at egget er tatt ut, eller etter eggløsning. Det kan være ganske ubehagelig... Legemet sitter i eggstokken, og produserer hormoner til livmoren er i gang :o)

De andre murringene du kjenner er nok bare leddbåndene som strekker på seg. Jeg kjente det veldig de første 2-3 ukene, oxo har det vært borte fram til nå (13+3 i dag).

At du merker så mye aktivitet er bare positivt, da er det ihvertfall tng som skjer i magen din :o) Tror dette er Guds måte å fortelle at alt er i orden før babyen begynner å sparke :o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...