MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 var nettopp på do, og der fossblødde jeg.. er så lei meg. Har ikke ord. Dette er uvirkelig. Jævla drittkropp!!!!!!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 ÅÅÅÅÅÅNEI!!!!!! Ble helt kald av å lese dette!!!!! Har ikke ord!(vet hvordan du har det!!!!!) Vil sende en stooor *trøste klem* KLEEEEEEM!!!!!!!
UngVoksen-over termin Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Ååå neeeeiii!!! Ååå så trist... Så lei meg på dine vegne.... Klem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Aaah, vet ikke hva jeg skal si jeg... *troesteklem * til deg... ;-(
babysyk Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 ÅÅÅÅÅÅNEIII!!! Jeg svarte deg nettopp om det med mensmurringer. Åh ble kjempelei meg nå. FY SØREN SÅ URETTFERDIG!!! Har ikke ord......Tenker på deg..... kjempestoooooor trøsteklem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Det var triste nyheter... Vet så altfor godt hvor tøft det er når det går slik etter man endelig har lyktes.... Gir deg en god klem, håper dere kommer dere raskt på bena igjen.
*Lenn* :-)) Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Å nei!!!!!!!!!!!!! Så forferdelig!!!!! ( Stakkars deg!! Vet hvordan det er, vil sende deg verdens største klem og jeg ønsker deg ALT godt...... *Trøsteklem*
Mazza** Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 uff det var kjempetrist da.....vanskelig å si noe nå syns jeg..... sender over en trøsteklem
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Nei, fy f**n, så urettferdig:( !!!!!!!! Nei!! Det var virkelig ille! Stakkars, stakkars, stakkars deg! Jeg blir lei meg og sinna på dine vegne. Stor, stor klem fra
RLDO Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Føler med deg.......er ikke så mye mer å si....... Livet er urettferdig mange ganger. Håper du har noen rundt deg. Pass på deg selv Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 Neiiiiiii uff... dette var super duper trist!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STOR TRØSTEKLEM KOMMER HER TIL DEG........
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 8. januar 2007 #12 Skrevet 8. januar 2007 Å nei!! Så trist! Håper du har mange rundt deg til å støtte deg! Sender deg en stor trøsteklem!! Livet er så urettferdig av og til!!
LilleMeg26 Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 uff det hørtes grusomt ut.... sender deg mange mange klemmer! Ta godt vare på hverandre nå, og ikke mist håpet!!!!
Brumm Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 å NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg utrolig lei meg på dine vegne..... Fy f*************************** så urettferdig dette er. Kjenner så godt hvordan følelsene dine er nå..... Blir nesten mer sint først...og så lei seg....ufff dette skulle ikke vært lov. Håper du har din kjære til å passe på deg og at dere kan trøste hverandre. Sender deg uendelig mange trøsteklemmer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 Sender deg en stoooor trøsteklem, vet det ikke er noe annet som hjelper...
MissBehave Skrevet 8. januar 2007 #16 Skrevet 8. januar 2007 Eneste jeg kan gjöre nå er å sende deg en gedigen trösteklem. Sitter her med tårer i öynene. Livet er så jä... urettferdig noen ganger !!! Tenker på deg.
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 8. januar 2007 #17 Skrevet 8. januar 2007 Huff, så utrolig trist!! Føler virkelig med deg! Så urettferdig at det skal gå den veien, når en har fått en liten flik av lykken. Sender deg mange trøsteklemmer
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 8. januar 2007 Takk for trøst kjære jenter. Jeg unner ingen denne følelsen. "heldigvis" skjedde det såpass tidlig. Jeg fikk en ganske sjokkarta beskjed på lørdag som rystet med veldig. (sykdom hos en av mine nærmeste). Tenker på om det gjode utsldaget. Tror det jo egentlig ikke, men jeg tenker på alt. Synes det er så fælt å se på min kjære mann. Han er helt knust han også. Det er nesten så det er værre. Tidens tann ordner det meste. Jeg skal komme meg opp igjen- og da være klar for fryseforsøk. klem MM
Snooopi Skrevet 8. januar 2007 #19 Skrevet 8. januar 2007 Det er så forferdelig trist... sender en kjempestorogvarm klem fra en som vet hvor jævlig det er (
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. januar 2007 #20 Skrevet 8. januar 2007 Så grusomt! Ord blir fattige... Synes det er så urettferdig at sånt kan skje. Stor trøste-klem fra
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #21 Skrevet 8. januar 2007 Jeg forstår så veldig godt at dere er helt knust- dette var virkelig leit!!!! Ta vare på hverandre! Jeg vil gi deg en stooor trøsteklem!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. januar 2007 #22 Skrevet 8. januar 2007 Dette var virkelig leit.. Håper dere tar vare på hverandre... God klem fra
Lilla78 Skrevet 8. januar 2007 #23 Skrevet 8. januar 2007 Sender deg tanker og en klem, vet at dette ikke er lett. Det lover godt at du alt tenker fremover - det kan nok hjelpe deg gjennom dette. Men det er lov å være ordentlig trist så lenge du trenger det. Unner deg ikke dette
Marit 75 Skrevet 8. januar 2007 #24 Skrevet 8. januar 2007 Nei og nei så trist!!! Sender deg en stor trøste klem - vanskelig å finne ord i en slik situasjon. Du vet hvor vi er når du trenger oss her inne. Stor klem fra meg
Aguin Skrevet 8. januar 2007 #25 Skrevet 8. januar 2007 Det var triste nyheter MaliMali. Skjønner godt at du er lei deg ! Håper dere tar vare på hverandre fram til fryseforsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå