Gå til innhold

Flere som har sterke menssmerter?


MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke å lage nifs stemning her inne. Trenger bare å høre om det er andre som har opplevd menskramper, dvs sterke menssmerter uten blødning. Vet jo at det er vanlig med mensmurring, men skikkelig smerter? Nesten så jeg vil ha paracet.

 

Veldig godt med svar. Er veldig redd her. Bare 4 + 5 i dag, men har ventet i flere år på dette.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt og har det ja!

Men det forsvinner som regel etter 1 time ca........men er rett og slett vondt den tiden det står på,spesielt når jeg sitter av en eller annen grunn!!!!!

Spurte legen,og hun sa det var helt normalt:)

Men hva du enn gjør.......IKKE spis paracet,det er skadelig for fosteret!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var kjent. Har hatt menssmerter siden jeg fant ut at jeg var gravid, er 7+5. Det er blitt litt bedre etterhvert som dagene går. Men har hatt en del luftsmerter samtidig slik at det forsterker også mye smertene. Til tider har det vært slik at jeg har våknet om natten. Det frister stort å ta smertestillende, men har holdt meg unna. Fikk beskjed fra jordmor at jeg kunne ta paracet. Det kan hjelpe hvis du legger et varmt omslag på magen, men ikke kokende varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? paracet er jo ikke farlig. Det står på pakningsvedlegget i tillegg til at legen sier det er helt ok.

 

 

Blir litt stressa når du sier(Hilde....*med spire i magen*) at dette er skadelig for fosteret, for det har jeg forstått at det ikke er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint å ta paracet, søsteren min er sykepleier, så hun har sagt at paracet kan man ta, men ikke Ibux... Men man bør jo generelt ta lite smertestillende likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...