olebrum30_05&09&13 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 jeg og sambo har blitt enige om at vi snart vil ha en til.. jenta vår er 21 mnd og vi vil ikke ha så stor mellomrom mellom dem... jeg skulle egentlig begynne på nye ppiller nå, men vi vet ikke enda hva vi skal.. han sier det gjør ikke han noe om jeg slutter,men jeg har ikke kommet ut i jobb enda.. hvor mye må du jobbe for å få fødselspenger? hvor lang tid etter ppille bruk er det vanlig å bli gravid.... syns å hørt det går ei stund etter du har brukt dem at du er klar igjen... det ble litt vanskelig forklart, men håper dere fatter... er såååååå babysyk, men vil jo ha litt penger i mnd jeg oxo.. selvom sambo tjener godt nok for begge to... å ett siste spørsmål.... når i mnd er det normalt å eggløsning nå igjen..?? sånn utifra mensen... takk for svar...
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hei og velkommen hit! Det kan være at det tar litt tid før kroppen innstiller seg etter p-pillebruk, men har lest om flere her som er blitt gravide på første forsøk likevel EL kommer vel ca 14 dager før neste mens Lykke til!!!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 takk for svar... får vel bare vente å se da.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå