Gå til innhold

Mai: Badejente :-)


mysig

Anbefalte innlegg

Gullet mitt har blitt ei skikkelig badejente. De første mnd brukte vi bare vasken på badet, så var det noen uker i balje før vi begynte å legge henne på ryggen i badekaret med bare litt vann oppi. Ho har kost seg masse hele tiden, men i går fikk ho prøve en sånn badestol (som eg fikk gratis av ei vennine, tror aldri eg hadde kjøpt selv) og i tillegg bada eg sammen med henne. Ho storkoste seg, var mye lettere å leke med badelekene og i tillegg syns ho det var veldig stas når eg holdt henne slik at ho fikk "svømme" på magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy :) Er ikke så lenge siden gullet her også skjønte hvor gøy det er å bade. Vi har gått på babysvømming siden han var 3 mnd gammel, men han har stillt deg likegyldig til hele scenarioet helt fram til avslutninga før jul - da først begynte han å plaske... så nå gleder vi oss til å begynne igjen i slutten av januar. Badegleden resulterer jo selvfølgelig i at badegulvet blir helt oversvømt hver gang da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vi har og en skikkelig badejente.hun har elsket å bade siden hun ble født..når hun var en 6 uker fikk vi en sånn badestol..jeg var litt negativ til den..men når jeg først tok den i bruk var den fantastisk..;) hun lærtes eg å sitte selv når hun var 6 mnd..men brukte den stolen til hun var en nesten 8 mnd... nå sitter hun selv i baljen og plasker i vei... vi går på babysvømming..det elsker hun..dykker i vei..kjempe kjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...