Gå til innhold

Hei se hit, Hufsa21 4pp og kosejent1!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare sjekke; ingen tantebesøk eller endring av symptomer håper jeg? Når skal vi teste?

Satser på 3 gravide av tre mulige de neste to dagene!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm. hadde tenkt å teste fredag jeg (hvis ingen tante har kommet før det). Fortsatt murringer i magen, ømme pupper (men det har jeg alltid før mensen) og i dag har jeg vært kvalm (kan jo være at jeg innbiller meg det da;-)) Drømmer, drømmer, drømmer, men vil ikke få opp forhåpningene for mye. Har jo prøvd en stund nå og begynner å bli lei av å bli skuffet. Hvordan går det med dere to da?

Lykke til og krysser fingerne for dere!

Klem

Skrevet

er på do hver halvtime å sjekker, men ingen tantebesøk enda, nei! De tre siste gangene har syklusen vært noen dager kortere, så jeg frykter den selv om det enda er 3 dager igjen...... Prøver å kjenne etter på symptomer, men tror jeg lett kan innbille meg ting, jeg også! Sist jeg ble gravid så tok jeg tegninga og visste resultatet av testinga et par dager over fordi jeg "kjente" det. Intuisjon? Mangler det i dag...

TVI, TVI TIL OSS!!

Hold oss oppdatert, kosejent1!

Skrevet

Hei jenter!! jeg har ennå ikke fått noe tr.. men venter ikke før tidligst torsdag.. håpet om at det er en liten spire der er sunket en del nå asså.. jeg har ikke lengre så mye murringer og "tak" i magen, men jeg føler meg kvalm/sulten omtrent hele tiden.. vet ikke om det er sult eller pga noe annet.. hehe.. puppene er ikke lengre ømme, pleier å være det rundt el (som var i slutten av des.) men nå er det gått over. og det er jo vanlig.. men det burde vel kanskje fortsatt å være ømt hvis jeg er gravid?! vet ikke jeg.. jeg håper så inderlig at det er noe der...

Skrevet

kan ikke dere lage dere en profil jenter? så kan vi sende post?? :)

Skrevet

Profil? Forklar! Jeg er så dum når det gjelder slike ting, men jeg vil gjerne holde kontakten!

Noe nytt forresten? På stedet hvil her...

Skrevet

Og der fikk jeg tantebesøk!!! Kjente det på vei til jobb i dag og like før lunsj var hun her for fulle mugger med smerter og det hele:-( Ble veldig lei meg akkurat da, men nå er det bare å tenke fremover. Ny pp- nye muligheter! Kosemannen lovet også hjemmelaget pizza og servere et glass rødvin når jeg kommer hjem fra jobb som trøst. Da ble livet plutselig litt lysere;-)

Lykke til med dere da jenter!!

Skrevet

du bare går inn på "din egen side" og så står det "lag profil" eller noe. hvis jeg ikke tar helt feil :)

Jeg har en ekkelt følelse av at tr er på vei.. fikk plutselig veldige smerter i venstre eggstokk. men det gikk over i løpet av noen min.. føler liksom at jeg er kvalm hele tiden, og har jo de verste humørsvingningene. hehe..skikkelig pms..men har jo et lite håp ennå da.. men er forberedt på det verste.. ska teste på fredag :)

Kosejent1 : huffda, så kjedelig da! men bra du tar det med godt mot!! det betyr MASSE kosing når tr er ferdig ;) og det er jo ikke så verst. hehe .. kos deg med pizza og rødvin i kveld :)

Skrevet

kosejent1: huffda, det hjalp tydeligvis ikke at jeg krysset fingrene. Bedre lykke neste gang! Hold oss oppdatert!

Her er det standby fortsatt. Er forberedt på at tanta kommer, men det blir jeg å ta MYE dårligere enn deg, kosejent1! Har ikke lyst til å teste, uvitenheten er faktisk en trøst fremfor bomtur igjen. Men pyttsann, jeg har verdens flotteste 2-åring til trøst! Det blir vel vår tur når det er meningen.

Skal prøve den profil-greiene, hadde vært morsomt å holde kontakten, kanskje vi har flere fellestrekk?

Tvi, tvi fortsatt Hufsa21 4pp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...