Gå til innhold

Flere som kjenner lite til dem? (uke20)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg..jeg er 20+3..har termin 27 mai=) du?

jeg kjenner de skjeldent hver dag..i dag har jeg ikke merket noe til dem,heller ikke i går..men dagen før der merket jeg noe smått..alså,jeg merker ikke hver dag jeg heller,men er ikke bekymret..legen sier at 1 gangs ikke skal merke liv før i uke 20 og oppover..man kan så klart merke det før..men det er regelen deres..2 gang rundt uke 18-19...det her er veldig forkjell fra person til person da..men du kan nok bare slappe helt av=) hører åsså det er vanlig å merke liv i mange dager etter hverandre å så blir det rolig i flere uker..men dette er åsså vanlig..så slapp av-.hvis du merker like lite liv om et par uker,så hadde jeg sikkert ringt noen=) detta går fint c=)

du kan jo foresten bestille deg en jm time da,så kan hun lytte til hjertene..jeg skal til jm til onsdag,så det blir godt å få høre de..

Len deg tilbake og nyt de siste dagene/ukene. Merket liv første gang i uke 15. Jordmor sa at jeg burde merke liv hver dag fra uke 23. Det var ikke lenge før det knøttene bestemte seg for og "plage" mor masse.

Kan bli litt slitsomt når magen får to kuppler og de bruker ribbena som hoppetusse. Deilig når de sover litt;)

• 2 måneder senere...

hej. Du trenger sannsynnligvis ikke å bekymre deg. Jeg kjente også liv bare innimellom i begynnelsen. Etterhvert,fra uke 22 ca, så kjente jeg de hver dag. Det varierer mye og har litt å si om de ligger langt bak, for da merkes de ikke så godt, som hvis de hadde ligget langt frem. Etterhvert kan det hende de ligger samme veien så det kjennes ut som om det er liv i bare den ene. Hvis du er bekymret kan du bare ringe på føden eller oliklinikken på sykehuset og be om å få en sjekk. Har selv gjort det et par ganger og du blir såååå lettet etterpå. Bedre å sjekke for ofte enn for lite..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...